گشایش تمام گردش های ترافیکی تقاطع سه راه باقرشهر؛ آبان ماه امسال

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، ضمن اعلام پیشرفت قابل ملاحظه در عملیات تکمیل مسیرها و دوربرگردان های تقاطع سه راه باقرشهر از تلاش برای گشایش تمام مسیرهای پیش بینی شده در این تقاطع غیرهمسطح تا پایان ماه جاری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از کارگاه پروژه احداث تقاطع سه راه باقرشهر و تاکید بر تسریع اقدامات باقی مانده این پروژه اثرگذار ترافیکی طی یک بازه زمانی یک ماهه، مجموعه گردش های ترافیکی تقاطع وارد مراحل نهایی عملیات عمرانی شده است.

وی با بیان آنکه نصب دیواره ها در دوربرگردان شمال به شمال تقاطع سه راه باقرشهر به همراه سایر اقدامات تکمیلی همچون نصب قرنیز و سرشمع ها ادامه دارد، از زیرسازی مسیر دوربرگردان جنوب به جنوب با استفاده از بتن غلتکی خبر داد و گفت: نصب دیواره های این دوربرگردان نیز ظرف روزهای آینده به پایان می رسد و شرایط فنی برای اجرای عملیات روسازی فراهم خواهد شد.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در خصوص زیرگذر تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر که امکان ترددهای شرق به غرب و غرب به شرق در محل تقاطع را فراهم می سازد، از اجرای زیرسازی مسیر، نصب دیواره ها و نیز حفاری جهت نصب پایه های روشنایی خبر داد و گفت: روسازی این مسیر ظرف روزهای آینده آغاز خواهد شد.

گفتنی است طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت(شرق به غرب و غرب به شرق) و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است. آنچه اسفندماه سال ۱۳۹۷ در قالب فاز نخست پروژه تحویل شهروندان شد، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع(سقف زیرگذر) بود. پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم پروژه به مرز ۹۵ درصد رسیده است.

۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 14091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =