ابلاغ ۱۵ مصوبه در حوزه خدمات شهری در منطقه ۱۴

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جریان بازدید و نشست با معاون خدمات شهری منطقه ۱۴ و هیئت همراه و پس از بحث و بررسی کارشناسی و احصاء موارد و موضوعات مختلف،  ۱۵ مصوبه را در حوزه خدمات شهری در این منطقه به تصویب رساند. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در جریان سلسله بازدیدهای هفتگی علیرضا زاکانی شهردار تهران از مناطق پایتخت با عنوان پویش «قرار خدمت »، جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و هیئت همراه با حضور در ناحیه ۱ منطقه ۱۴ و استماع گزارشی مبسوط از عملکرد، اقدامات و برنامه های پیش روی این معاونت که توسط فصیح معاون خدمات شهری این منطقه ارائه شد، قرار گرفتند و در ادامه از اتوبان امام علی (ع)، باغ وثوق الدوله،کانال بلوار ابوذر، بلوار نیکنام و... بازدید و با برخی از شهروندان گفت و گو کردند. 

در جریان این بازدید جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، در جلسه ای که با حضور مدیران ارشد این معاونت، معاون خدمات شهری این منطقه و.... در راستای احصاء و جمع بندی نهایی موضوعات برگزار شد، بر لزوم مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت:‌ برای پیشبرد بهتر امور و خدمات رسانی بهینه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود تا به نتایج مطلوبی دست یابیم. 

بهرامی در ادامه بر تبلیغات سامانه ۱۳۷ در فضای شهری تاکید کرد و گفت: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان و مسئولان است؛ بنابراین از ظرفیت های لازم برای تداوم و استمرار این ارتباط که به طور قطع در راستای احصاء موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان عزیزمان است استفاده شود تا بتوانیم خدمات رسانی بهینه ای را به شهر و شهروندان داشته باشیم.

او در پایان بر لزوم مشارکت اجتماعی شهروندان تاکید کرد و گفت: مدارس یکی از بهترین مکان ها برای آموزش و جلب مشارکت حداکثری آنان برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهر و شهروندان هستند که باید در این باره اقداماتی صورت گیرد.
 
همچنین در جریان این نشست معاون خدمات شهری شهرداری تهران به پیام چند تن از شهروندان این منطقه که با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته بودند، پاسخ داد. 

 در این جلسه پس از بحث و بررسی موضوعات ذیل چون ایمن سازی، بهسازی و زیباسازی مسیل ابوذر، کف سازی و ایمن سازی دیواره و جداره های کناری مسیل ابوذر، رفع نقص و بروزرسانی سیستم روشنایی منفی یک اتوبان امام علی(ع)، مرمت و راه اندازی پل مکانیزه بزرگراه امام علی(ع)، مرمت، بهسازی و رفع نواقص مقبره الشهداء، دیوارنگاره ها، تابلوی تمثال شهدا و تابلوهای شناسایی معابر مزین به نام شهدا، مرمت و بهسازی کوشک تاریخی بوستان سلیمانیه، پیگیری تملک زمین به منظور احداث ایستگاه آتش نشانی، رسیدگی به وضعیت بازار گل شهید محلاتی، احداث کانال جمع آوری آب های سطحی خیابان خاوران حد فاصل میدان خراسان تا مخبر، احداث کانال جمع آوری آبهای سطحی حد فاصل پیروزی تا پاسدار گمنام به منظور رفع معضل آبگرفتگی بلوار نیکنام و....از  مصوبات این منطقه بود که به تصویب رسید.

۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 14147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =