۱۳ دستور معاون شهردار برای رفع مشکلات ترافیکی منطقه ۱۴

سید مجتبی شفیعی در دومین پویش پنجشنبه‌های «قرار خدمت» از ناحیه ۵ منطقه ۱۴ بازدید کرد و ۱۳ دستور اجرایی برای رفع مشکلات ترافیکی سطح منطقه را به مدیران مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش شهر، در جریان سلسله بازدیدهای هفتگی شهردار تهران از مناطق پایتخت با عنوان پویش «قرار خدمت»، سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و هیات همراه با حضور در ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۱۴ و استماع گزارشی مبسوط از عملکرد، اقدامات و برنامه‌های پیش روی این معاونت که توسط محمد عندلیب، معاون حمل و نقل  منطقه ۱۴ ارائه شد، قرار گرفتند. 

شفیعی و مدیران ارشد حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک در ادامه با حضور در مکان‌هایی که در برنامه بازدید گنجانده شده بود از نزدیک در جریان مشکلات و چالش‌های این فضاها قرار گرفت و سپس دستورات اجرایی برای پیگیری تا اجرای نهایی موارد بازدید را به مدیران مربوطه ابلاغ کرد.

دستورات اجرایی ابلاغ شده توسط معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شامل تعیین تکلیف پارکینگ بازارگل و امکان سنجی احداث پارکینگ در اطراف محدوده، موضوع پیگیری جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی شرکت ارتباطات مشترک شهر، تعیین تکلیف پارکینگ شیوا، واگذاری چهار دستگاه یونیت پل عابر موجود در منطقه ۵ به منطقه ۱۴ برای پل عابر پیاده بزرگراه امام علی (ع)مقابل خیابان کرمان (پل کابلی)، پیگیری تأمین روشنایی زیرگذر شهید محلاتی از طریق معاونت زیباسازی، پیگیری مراحل تملک مجتمع ایستگاهی آهنگ (۱۲هزار متر مربع) در ورودی جنوبی و مسقف سازی پایانه تاکسی رانی شهید محلاتی از محل اعتبارات سازمان حمل و نقل و ترافیک تا سقف ۳میلیارد تومان است.

همچنین شفیعی دستور پیگیری مراحل تهاتر ورزشگاه تختی برای پایانه خط ۷مترو، انجام آسفالت انتهای خیابان شاه آبادی، پیگیری مراحل تملک ورودی شرقی ایستگاه ۱۷شهریور در خط ۶مترو، تکمیل نرده‌های ایمنی منطقه، رفع مشکلات ۱۰ نقطه حادثه خیز منطقه در اسرع زمان و بررسی مسیر دوچرخه در سطح منطقه و تکمیل شبکه را در این بازدید صادر کرد.

در جریان این بازدیدها، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در سامانه ۱۳۷ منطقه، از نحوه پیگیری پیام‌های چند تن از شهروندان این منطقه که با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته بودند، اطلاع یافت و خواستار پیگیری خواسته‌های شهروندان تا حصول نتیجه شد.

در این بازدید، فرهاد صدر مشاور و سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک، مهدی رزمی مدیرعامل شرکت مجتمع ایستگاهی مترو، مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق، علی وفقی مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک، محمد امیرآبادی سرپرست اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و محمد عندلیب معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ شهرداری تهران حضور داشتند.

۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 14169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =