آئین گرامیداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در منطقه ۲۰ برگزار می شود

گرامیداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، با اجرای جشن های محلی و برنامه های ویژه در منطقه ۲۰ برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمد ناظم رضوی شهردار منطقه گفت:  آذین بندی، آماده سازی شهر، مراسم جشن و نورافشانی و ویژه برنامه های این گرامیداشت از سوی شهرداری منطقه ۲۰ اجرا می شود.

ناظم رضوی با بیان اینکه هفته بزرگداشت حضرت سیدالکریم(ع) از ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه برگزار می شود افزود: به همین مناسبت با همکاری حوزه‌های اجرایی این منطقه ضمن اجرای عملیات بهسازی و پاکسازی معابر منتهی به حرم آن بزرگوار، فضا سازی با نصب بنر و استفاده از تلویزیون شهری در معابر و میادین اصلی و سرای  محلات انجام شده است.

 او افزود: به همین مناسبت آذین بندی و چراغانی معابر و میادین اصلی، نصب پرچم های پایه کوتاه و فستیوالی در تمامی محورهای اطراف حرم مطهر انجام شد.

او با اشاره به اجرای نورافشانی و برپایی کاروان شادی در میدان حضرت عبدالعظیم(ع) و ضلع جنوبی حرم همزمان با شب میلاد آن حضرت، افزود: سلسله جشن های محلی در مساجد و سرای محلات با همکاری  اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و اداره کل فرهنگی و روابط عمومی آستان و مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ۲۰ برگزار می شود.

شهردار منطقه ۲۰ آذین بندی ساختمان های اصلی، معاونت ها و نواحی، تولید محتوا و برگزاری مسابقه در فضای مجازی، رونمایی از موسیقی عروس بلاد و تهیه کارت پستال های ویژه ایام میلاد سید الکریم(ع) و ادای احترام پرسنل و مدیران با حضور در حرم آن حضرت را از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.

۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
کد خبر: 14193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =