علت اصلی آبگرفتگی در تهران رسوب پسماندها است

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: علت اصلی آبگرفتگی در شهر تهران ناشی از رسوب پسماندها است.

به گزارش خبرنگار شهر، جلال بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران یکشنبه- ۱۶ آبان ۱۴۰۰- در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی تهران درباره آبگرفتگی های چند روز گذشته در سطح شهر تهران گفت: اگر یک نقطه در شهر هم آبگرفتگی داشته باشد، باید آن را رفع کنیم و هیچ بهانه ای هم نیست.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: از ابتدای ورود با آقای نظری، معاون امور هماهنگی مناطق و معاون های خدمات شهری و شهرداران مناطق برای لایروبی انهار جلسه داشتیم و این موضوع را به صورت میدانی  پیگیری کردیم.

بهرامی با بیان اینکه لایروبی ۵۳۰ کیلومتر شبکه اصلی و ۱۲۰ کیلومتر از شبکه کول گذاری شده گفت: در کانال های اصلی تمام شبکه های مویرگی را به جنوب شهر و اسلامشهر هدایت کردیم. همه این کار ها با هماهنگی مناطق انجام شد و صورت جلسه، تصاویر و گزارش های آن موجود است.

او با بیان اینکه در رفع آبگرفتگی ها نقاط ضعفی داریم و این موضوع را می پذیریم عنوان کرد: بیشترین مشکلات آبگرفتگی ناشی از رسوب پسماندها در سطح شهر است.

معاون شهردار تهران گفت: از شهروندان درخواست می کنیم با شهرداری همکاری کرده و از ریختن زباله خود به داخل انهار و جوی ها خودداری کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیاری برای رفع آبگرفتگی ها انجام شده، ولی آنچه که هست همه تلاش ما نبوده است.

۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 14208

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =