تخریب شهرداری تهران با انتشار کلیپ آبگرفتگی سال ۹۶

شهر: پرویز سروری گفت: دشمن به دنبال ضعیف نشان دادن نقاط مثبت شهرداری است و در همین چند روز با انتشار کلیپ هایی از آب گرفتگی در سال ۹۶ قصد تخریب شهرداری را داشتند.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری، نائب رئیس شورای شهر تهران امروز – ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - در بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران درباره تمهیدات شهرداری در مواجهه با آبگرفتگی تاکید کرد: متاسفانه دچار یک غفلت بزرگ در روایتگری اقدامات شهرداری شده‌ایم. این غفلت باعث می‌شود روایتگری را دیگران انجام دهند. اگر در جنگ قرار شود روایتگری پیروزی‌های ما را دشمن انجام دهد، از عملیات خود تعریف می‌کند و مردمی که این اخبار را می‌شنوند دچار احساس ذلت و خفت، یاس و ناامیدی می‌شوند در حالی که عملیات بزرگی انجام شده است.

مردم فکر می‌کنند تهران را آب برده است

او افزود: در چند روز اخیر شهرداری طی یک عملیات موفق و اثرگذار، همراه با ۱۰ هزار نیروی خدماتی در سطح شهر تهران برای مقابله با آبگیری فعالیت کرده است. خبر دارم که شهرداران مناطق، معاونان و شهرداران نواحی در میدان بودند و حتی بعضی از شهرداران نواحی زباله جمع شده در انهار را تخلیه می‌کردند.

سروری گفت: ولی چه کسی این اطلاعات را دارد؟ به جای این اقدامات، کلیپی از آبگرفتگی سال ۹۶ در سطح گسترده‌ای منتشر می‌شود و مردمی که در خانه نشسته‌اند، فکر می‌کنند تهران را آب برده است. اما بازدیدهای میدانی و آمارها نشان می‌دهد که با وجود بارندگی بیشتر امسال، شهرداری تهران در مقابله با آبگرفتگی‌ها نسبت به سال‌های گذشته بسیار موفق‌تر عمل کرده است. چرا تلقی مردم این نیست؟

باید از مدیران شهری جدید تقدیر به عمل آید

نائب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: این مدیریت دو ماه است که سکان خدمات شهری را به دست گرفته است. باید او را مورد تقدیر قرار داد. مقام معظم رهبری تاکید فرمودند: «افراد دیگر باید عرق کسی که زیر علم است، را پاک کنند نه این که به او لگد بزنند تا با علم به زمین بخورد!»

اعضای شورای شهر با حرکت دشمن پیش نمی‌روند

پرویز سروری گفت: این موضوع باید پیگیری شود و شهرداری باید با افرادی که دنبال منفی نشان دادن نقاط مثبت شهرداری هستند، با اطلاع‌رسانی درست، مقابله کند. باید با افرادی که در جهت تخریب نیروهای انقلابی در شهرداری عمل می‌کنند، مقابله شود.

۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 14223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =