پیروزی سپاه پاسداران به دشمنان فهماند در مقابل اراده ملت ایران یارای مقاومت نیست

چمران با اشاره به پیروزی نیروی دریایی سپاه پاسداران در بازگرداندن نفتکش سرقت شده در آبهای خلیج فارس، گفت: باید از این موفقیت ها درس عبرت بگیریم و دشمنان نیز بیاموزند در مقابل ملت ایران توان و یارای مقاومت نیست.

به گزارش شهر مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران یکشنبه- ۱۶ آبان ۱۴۰۰- در آغاز بیست و یکمین جلسه شورا، با اشاره به فرا رسیدن روز ملی کیفیت، گفت: ۱۸ آبان ماه روز ملی کیفیت است مسئله ای که در کشور به دلایل مختلف باید مورد توجه قرار دهیم، به ویژه زمانی که تلاش این است که تولیدات داخلی را ارتقا بخشیم یقینا کیفیت را نیز باید ارتقا ببخشیم تا بتوانیم با رقبای خارجی رقابت کنیم و حتی کیفیت محصولاتمان از آنان بهتر باشد. البته کیفیت هم همه جا قابل سنجس و دارای اهمیت است.  

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: درگیری دریایی میان قایق‌های سپاه پاسداران و کسانی که نفتکش ایران را سرقت کرده بودند، موضوع مهمی است که با شجاعات نیروهای سپاه پاسداران و حملات آنان سارقین نفت‌کش تسلیم شدند و نفت سرقت شده به بندرعباس انتقال پیدا کرد. این موفقیت با عملیات حساب شده و شجاعانه برادران سپاه در خلیج فارس نصیب ما شد.  

چمران عنوان کرد: این موفقیت را به ملت تبریک می‌گوییم و این عملیات شجاعانه را با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که ایران به عنوان دست نشانده آمریکا در خلیج فارس و قدرت هیچگونه تحرکی نداشت، مقایسه می‌کنیم. ما باید از این موفقیت‌ها درس عبرت بگیریم و دشمنان نیز بیاموزند در مقابل ملت ایران توان و یارای مقاومت نیست البته که تمام این شجاعت ها به دلیل حمایت و پشتیبانی مردم و ملت ما است.

او در ادامه با اشاره به بارندگی‌های اخیر، گفت: موضوع دیگر بارندگی‌های اخیر است که تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت پذیرفت. بارندگی‌ها همیشه پیامدهایی دارد و باید سعی شود این پیامدها کمتر باشد. نیروهای شهرداری توانستند با آمادگی کامل بارندگی اخیر پایتخت را پشت سر بگذارند که این توفیق و موفقیت را به عنوان نمایندگان مردم به همه این عزیزان به ویژه کارگرانی که در زیر باران ساعت‌ها ایستادند و تلاش کردند تا مشکلی برای شهر و شهروندان پیش نیاید تبریک می‌گوییم.  

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان از مسئولان نیز تشکر و افزود: امیدوارم همیشه در رسیدن به موفقیت گام‌های بیشتری بردارند. اینکه ۱۰ هزار نفر از همکاران شهرداری آماده بوده و تلاش می‌کردند قابل تقدیر تشکر است، از همه آنها ممنون هستیم.

۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 14224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =