قطار پویش " دوشنبه های ورزش و کار" به شرکت داروسازی فارماشیمی در منطقه ۲۱ رسید

با حضور مدیران سازمان ورزش، معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیران ورزشی منطقه ۲۱ و مدیران و کارکنان شرکت داروسازی فارماشیمی، پویش "دوشنبه های ورزش و کار" در این شرکت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، مصطفی بیگی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به برپایی پویش "دوشنبه های ورزش و کار" با هدف ارتقای سطح نشاط و بهره‌وری سازمانی در میان کارکنان و کارگران کارخانجات مستقر در محدوده منطقه۲۱ گفت: پویش دوشنبه‌های ورزش و کار، نزدیک به دو سال در حال برگزاریست و پس از شیوع ویروس کرونا تلاش شد به صورت محدودتر و در قالب گروه های جمعیتی کوچک تر ادامه یابد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ۲۱ ادامه داد: در منطقه۲۱ با توجه به بافت غالبا صنعتی و کارگاهی‌ای که وجود دارد، جمعیت شناور فراوان که برای انجام کار به این منطقه وارد می‌شوند، نیاز مبرم به فعالیت بدنی و داشتن تحرک دارند و اداره ورزش این منطقه در کنار سازمان ورزش و تندرستی شهرداری تهران و هیات کارگری استان تهران وارد عمل شده است تا این مهم را به انجام برساند.

بیگی افزود: در پویش دوشنبه ورزش و کار امروز حدود ۶۰ نفر از مدیران و کارکنان شرکت داروسازی فارماشیمی حضور فعال و موثری در انجام فعالیت‌های بدنی این برنامه ورزش محور داشتند.

در پویش دوشنبه ورزش و کار منطقه۲۱، معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون اجتماعی منطقه۲۱، مسئول ورزش همگانی سازمان ورزش، رئیس ورزش‌های همگانی هیات کارگری استان تهران و مدیران و کارکنان شرکت داروسازی فارماشیمی حاضر بودند.

۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 14240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =