در این دوره مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی توجه ویژه خواهد شد

چمران با بیان اینکه باید تلاش مضاعف کنیم تا به شرایط ۴ سال پیش حمل و نقل عمومی بازگردیم، گفت: امیدواریم دولت در این دوره از شهرداری حمایت کند چرا که شورا توجه ویژه به حمل و نقل عمومی را در دستور قرار داده است تا خدمتگزاری خوبی به شهروندان تهرانی داشته باشیم.

به گزارش شهر به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مراسم رونمایی از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و جمعی از مدیران و مسئولان شهری برگزار شد.  

مهدی، چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با بیان اینکه متاسفانه دولت‌ها سهم خود را از سال‌های گذشته در حوزه حمل و نقل عمومی پرداخت نکرده‌اند، گفت: امیدواریم در این دوره به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه ‌شود تا خدمتگزاری خوبی به مردم تهران داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: متأسفانه در هیچ زمانی از سال ۸۲ تا کنون دولت سهم خود را برای مترو و اتوبوس به طور کامل پرداخت نکرده است و همواره در این زمینه با کمبود مواجه بودیم.  

چمران عنوان کرد : در دولت فعلی با حضور آقای رئیسی در راس دولت، از شهرداری حمایت شود و حداقل باید مسئولان شهرداری در بودجه ۱۴۰۱ رایزنی کنند و پیش بینی های لازم در بودجه سال آینده در نظر گرفته شود. چرا که در دولت قبل بودجه ای برای ناوگان حمل ونقل عمومی در نظر گرفته نشده بود و کارها تعطیل شده بود، بنابراین باید تلاش مضاعف کنیم تا بتوانیم کمبودها را جبران کنیم.

او گفت: زمانی که ما تهران را در دوره چهارم شورای شهر تحویل دادیم، ۶۰۰۰ اتوبوس فعال داشتیم؛ اما اکنون اعلام می کنند که تنها ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس فعال داریم که این نیازمند تلاش بیشتر است که به شرایط ۴ سال پیش برسیم و راه طولانی و بیسار مشکلی با توجه به شرایط اقتصادی در پیش داریم.

۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 14258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =