پاسخگویی شهردار و مدیران منطقه ۷ به شهروندان از طریق تلفن ۱۸۸۸

سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷ به همراه مدیران ارشد این منطقه در جلسه ارتباط مستقیم مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ به تماسهای تلفنی ۱۶۱ شهروند رسیدگی و پاسخگویی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، حجت‌اله فرجی رییس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ در این جلسه با تاکید بر ضرورت رسیدگی در زمان مقرر به خواسته‌های شهروندان گفت: طولانی شدن زمان رسیدگی و پاسخگویی به مردم، موجب کم شدن اهمیت موضوع می‌شود.

رییس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ به برخی پیام‌های دارای فراوانی یا ماندگار در منطقه ۷ اشاره کرد و گفت: پیام‌های ماندگار در کارتابل مناطق باید در اسراع وقت مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد.

او همچنین به گلایه‌مندی کارگران پیمانکار در خصوص تاخیر در پرداخت مابه التفاوت حقوق و گلایه شهروندان از سد معبر وانتی‌ها در میدان سپاه و خیابان مجیدیه اشاره و بر لزوم نظارت مستمر بر آن تاکید کرد.

سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷ نیز ، جلسه ارتباط مستقیم با مردم را فرصتی مغتنم برشمرد و گفت: پیام‌های سدمعبر با پیگیری منطقه و دستور قضایی برطرف شده و نظارت دایم برای عدم تکرار موضوع در دستور کار منطقه است.

شهردار منطقه۷ همچنین به پرداخت مطالبات و حقوق کارگران پیمانکار اشاره کرد و گفت: حقوق و مابه التفاوت آن تا پایان شهریور ۱۴۰۰ پرداخت شده و مابه التفاوت حقوق سه ماهه پاییز نیز هفته آینده پرداخت می شود.

گفتنی است در این جلسه ۱۶۱ شهروند به صورت تلفنی با شهردار و مدیران ارشد منطقه ۷ گفت‌وگو کردند که تغییرکاربری مسکونی به تجاری و اداری، املاک واقع در بافت فرسوده و لایروبی انهار از مهمترین موضوعات طرح شده بود.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 14304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =