تداوم بهسازی انهار و شبکه آبهای سطحی معابر شمال شرق تهران

پورشاسب گفت: عملیات بهسازی و مرمت شبکه انهار و جمع آوری آبهای سطحی به طور مستمر در سطح این منطقه در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مهدی پورشاسب، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۴  با اشاره به اینکه عملیات بهسازی و مرمت شبکه انهار و جمع‌آوری آبهای سطحی منطقه همزمان با آغاز فصل پاییز در منطقه آغاز شده و ادامه دارد افزود: شناسایی و مرمت انهار با هدف رفع نقاط آبگیر با همکاری نواحی ۹ گانه به طور مستمر صورت می گیرد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۴، گفت: فرآیند عملیات جدول بندی معابر منطقه برحسب نوع جوی و معبر شامل، تک جدول، کانیو و نهر به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی، بوی نامطبوع و هدایت آبهای سطحی قبل از شروع فصل بارندگی در دستور کار قرار گرفته است.

پورشاسب در ادامه به پروژه‌های عمرانی در این بخش اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مرمت جدول بندی و جدول‌گذاری در بزرگراه شهید صیاد شیرازی به منظور جلوگیری بیرون زدگی آب و رفع نقاط آبگرفتگی این مسیر به طول حدود ۵۰ متردر حال اجرا است.

او افزود: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و جمع آوری آبهای سطحی در بزرگراه شهید باقری دو حلقه چاه جذبی در مسیر شمال و جنوب این بزرگراه احداث شده است.

معاون شهردار منطقه ۴ افزود: همچنین به زودی عملیات لوله گذاری  و مرمت حوضچه های بزرگراه شهید باقری و خیابان رحیمی کلور با هدف جلوگیری از آبگرفتگی آغاز می‌شود.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
کد خبر: 14320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =