ساختمان راهبران خط ۴ متروی تهران به بهره برداری رسید

ساختمان راهبران خط ۴ به مساحت ۳۲۰ متر مجهز به سیستم‌های هوشمند ترافیکی و راهبری، صبح امروز ۱۹ آبان‌ماه، با حضور مدیرعامل؛ معاونان و مدیران ارشد شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ایستگاه میدان شهدا افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، علی عبداله پور در مراسم بهره برداری این ساختمان گفت: راهبران قشر بسیار فهیم و زحمت کش متروی تهران هستند و نقش کلیدی را برعهده دارند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در دو بعد برنامه های زیربنایی و برنامه‌های کوتاه مدت برای رفع دغدغه‌های راهبران به عنوان قشر مهم مترو فعالیت می‌کنیم افزود: کارهای زیربنایی ممکن است کمی زمانبر باشد اما به هر حال باید رهبران بدانند که هم در موارد پرسنلی و هم بهبود امکانات فیزیکی شرکت بهره برداری مترو در حال انجام کار برای آنهاست و باید صبر داشته باشند.

عبداله پور بیان کرد: من به مدیران سفارش کرده‌ام که از اقداماتی که در کوتاه مدت می‌توانند، انجام دهند غفلت نکنند و خوشحالم که در مدت کوتاهی دوستان توانستند این ساختمان را مجهز و تجهیزات خوبی برای راهبران جهت تسهیل کار آنها اینجا نصب کنند.

در ادامه این مراسم حسن حشمتی مدیر ارشد خط ۴، گفت: این ساختمان برای حضور ۳۰۰ راهبر خط ۴ در نظر گرفته شده است اما خبر خوب دیگری که می توانم به راهبران بدهم این است که ساختمان اصلی راهبران این خط قرار است در پایانه شهید کلاهدوز با مساحت ۱۵۰۰ متر ساخته شود و در حال حاضر پیمانکاران آن مشخص شده است.

حشمتی افزود: این ساختمان شامل فضاهای اداری، استراحتگاه، امکانات رفاهی ،حفاظتی و تجهیزات هوشمند شامل نمایشگرهای میمیک پنل ترافیکی خط چهار، نرم افزار لوحه حرکت قطار، تجهیزات بی‌سیم، ارتباط با شبکه مترو و برقراری تلفن IP است.

علی عبداله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اهدای لوح از تعدادی از راهبران و پرسنل دست اندرکار ساخت این ساختمان تقدیر کرد.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 14323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =