نخستین جلسه هم اندیشی روسای ادارات زیباسازی مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار شد

بیست و چهارمین جلسه هم اندیشی روسای ادارات زیباسازی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و نخستین جلسه با حضور مدیرعامل جدید سازمان زیباسازی شهر تهران با موضوع بررسی معضلات و چالش‌‎های موجود برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ در ابتدای این مراسم روسای زیباسازی مناطق ۲۲ گانه پس از معرفی خود به تشریح چالش‌ها و مشکلات موجود در این حوزه پرداخته و در خصوص حل چالش‌ها و معضلات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مشکلات اعتباری برای انجام پروژه های جاری، نبود هماهنگی لازم برای نصب بیلبوردها، پرتابل‌ها و سازه‌های حجمی در مناطق مختلف به ویژه در مناطق دارای بافت تاریخی و همچنین کمبود نیروی انسانی در ادارات زیباسازی مناطق چالش‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی روسای ادارات زیباسازی بود.

در این جلسه مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به تحولات موجود در شهرداری تهران، از روسای ادارات زیباسازی مناطق خواست با توجه به داشتن شناخت کامل از مناطق، ابتکار عمل و پیگیری مستمر داشته و طرح‌های جامع کوتاه مدت و بلند مدت برای پیشبرد اهداف و برنامه ها با تعامل معاونت امور مناطق سازمان ارائه کنند تا در نهایت به عملیاتی کردن طرحهای کاربردی و بازدیدهای دوره‌ای بیانجامد.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 14325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =