برنامه بازدید از محلات را به طور مداوم اجرا می کنیم

شهردار منطقه 17 در نخستین بازدید صبحگاهی خود به همراه مدیران شهری منطقه از محله جلیلی بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، در این بازدید شورایاری محله جلیلی نیز حضور داشتند و شهردار منطقه را همراه کردند و مشکلات موجود در این محله را به شکل میدانی مورد بررسی قرار دادند.

رضا شنگی شهردار منطقه 17 درباره این بازدیدها گفت: در نظر داریم برنامه بازدید  از محلات منطقه را به شکل مداوم به همراه مدیران شهری و اعضای شورایاری محلات به اجرا درآوریم تا با همفکری و تصمیمات تخصصی گره از مشکلات شهروندان باز کنیم.

شنگی ادامه داد: برای هر یک از محلات شناسنامه ای در این بازدیدها تهیه می کنیم تا مشکلات را مورد بررسی و رفع آن را در دستور کار قرار دهیم.

در بازدید صبحگاهی شهردار منطقه 17 از محله جلیلی مصوبات شامل تعیین تکلیف خشکشویی خیابان آقا یاری، کمک به ساخت و ساز مسجد ولیعصر(عج)، درخواست جا به جایی پایانه برزو ، اتمام مددسرای منطقه۱۷، تعیین تکلیف بنای دو حسینیه در این محله، آسفالت ریزی خیابان قدرت قربانی ، اصلاح هندسی نبش نیک نفس، جابه جایی ایستگاه اتوبوس و تملک یک ملک در محله مورد بحث  و اولویت بندی قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۷ در پایان بازدید میدانی از محله جلیلی ضمن تشکر از همه همکاران و شورایاران گفت: همه می دانیم که در فصل جدیدی از خدمت رسانی به شهروندان قرار داریم، از روز نخست به همه معاونین تاکید داشته ام این دوره، دوره تحقق وعده هاست. بنابراین دبیرخانه‌ کار در محلات زحمت زیادی به دوششان است، شهردار ناحیه مستقر باید برای اجرای مصوبات پیگیری ویژه کنند.

وی تاکید کرد: باید اقدامات نتیجه بخش صورت گیرد تا باری از دوش شهروندان برداریم.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 14375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =