اجرای پویش نذر و اهدای کتاب در منطقه2

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ، پویش نذر و اهدای کتاب در منطقه اجرا می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،کاظم داودی با اشاره به پیش بینی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترویج فرهنگ اهدای کتاب،اهدای دانایی و غنی سازی کتابخانه های محلات ، پویش نذر و اهدای  کتاب  اجرا می شود و شهروندان می توانند با اهدای  کتاب، در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش موثر ایفا کنند.
وی تقویت و حمایت از فعالین حوزه کتاب ، تکریم وتجلیل از نویسندگان اهل قلم و ناشرین ساکن درمحلات را از جمله برنامه های پیش بینی شده برشمرد و افزود:تولید محصولات مجازی، پادکست، موشن گرافی و نشر آن درفضای مجازی، تقدیر از نویسندگان و کتابداران ساکن در منطقه، برگزاری کارگاه آموزشی نحوه ترویج کتابخوانی  ویژه مسئولین کانون های کودک و برنامه های خلاقانه از دیگر برنامه های شاخص این هفته  است.
داودی افزود: این برنامه ها باشعار"جای خالی را با کتاب خوب پر کنید"  و بامشارکت مساجد، سرای محلات و سازمان های مردم نهاد و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود.
معاون شهردار منطقه2 با اشاره به اینکه در این هفته برنامه هایی متناسب با کودکان پیش بینی شده است، گفت: کتابخانه اختصاصی کودک سرای محله شریف از جمله ظرفیت های منطقه است و در همین راستا، برنامه هایی همچون  قصه خوانی و رمانی خوانی برای کودکان  و  رونمایی از کتاب  در این کتابخانه اجرا می شود.
به گفته وی؛ هماهنگی جهت بازدید کودکان از باغ کتاب توسط خانه های کودک در محلات و  اجرای نمایش های شاد با موضوع کتاب و کتابخوانی درسینمای اختصاصی خانواده کودک بهرود از دیگر برنامه های هفته کتابخوانی است.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 14378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =