بازدید شهردار منطقه ۲۱ از ستادها، ادوات و تجهیزات برف روبی منطقه

رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ با همراهی معاون خدمات شهری و محیط زیست و مدیران ارشد منطقه از ادوات و تجهیزات سایت اصلی و ستادهای برف روبی واقع در ورودی غربی پایتخت بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار منطقه در حاشیه این بازدید در گفتگو با همکاران خدمات شهری منطقه بر توجه به وضعیت نگهداشت معابر، شناسایی و رفع نقاط آبگیر پیش از بارش ها، لایروبی منظم مسیل ها، جانمایی و تجهیز مخازن شن و نمک و شناسایی مکان های دارای بار ترافیکی بالاتر تاکید کرد.

وی با اشاره به محورهای بزرگراهی پرتردد منطقه از جمله شهید لشگری، شهید متوسلیان و فتح، نسبت به مسئولیت خطیر همکاران در امور مرتبط با نگهداشت معبر، رسیدگی به نقاط آبگیر و حادثه خیز و رفع خطر احتمالی در صورت بروز بوران و یخ بندان تذکرات لازم را یادآور شد.

لازم به ذکر است؛ طی این بازدید شهردار منطقه۲۱ با حضور در سایت اصلی منطقه واقع در واحد موتوری سنگین و ستادهای سه گانه در نواحی، از نزدیک در جریان کم و کیف ذخایر شن و نمک، تجهیزات و ادوات برف‌روبی و نیز نیروی انسانی قرار گرفت.

ستاد برف روبی منطقه۲۱ از ابتدای مهر ماه با هدف هم افزایی و هم اندیشی در خصوص بارش های پاییزی و زمستانی با حضور تمامی معاونین و مدیران اجرایی منطقه تشکیل شده است.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 14383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =