انتفاع 13 میلیارد تومانی مدیریت شهری پایتخت در یک مناقصه

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: ورود به موقع سازمان بازرسی در انجام یک مناقصه، حدود 13 میلیارد تومان صرفه جویی برای شهرداری تهران در پی داشت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عموی سازمان بازرسی شهرداری تهران، سازمان بازرسی در راستای حفظ و صیانت از بیت المال، رعایت صرفه و صلاح شهرداری تهران و مدیریت هزینه های شهر، ضمن ورود به مناقصه‌ای در حوزه خدمات شهری، از تبانی برخی پیمانکاران سودجو در بالابردن مبلغ مناقصه جلوگیری کرده که این اقدام موجب صرفه جویی حدود 13 میلیارد تومانی به صورت مستقیم در هزینه های شهرداری شد.

گودرزی با اعلام خبر فوق گفت: اقدام بازرسی در برآورد هزینه‌های متناسب با انجام کار و تأثیر کنترلی آن در برگزاری مناقصات سایر حوزه های مشابه ، بالغ بر 50 میلیارد تومان در هزینه‌ها صرفه جویی داشته و علاوه بر آن موجب جلوگیری از افزایش تصاعدی و کاهش شدت تورم هزینه‌ها در سالهای آتی خواهد شد.

وی تاکید کرد: سازمان بازرسی با رصد به موقع موضوعات، شناسائی و کشف نارسایی ها و پیشگیری از مشکلات ثانویه، به‌صورت مستمر بر تمامی موضوعات شهری نظارت مستقیم دارد و از حقوق شهروندان، مدیران و کارکنان خدوم شهرداری صیانت می‌کند.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 14384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =