کتابخانه های شهرداری بیشتر و غنی تر از  سایر نهادهاست

چمران گفت: ما برای کتابخوانی در مکتب، کشور و انقلاب اسلامی جایگاه خاصی را قائل بوده و هستیم. انشاءالله در کل کشور بتوانیم میزان مطالعه را که چندان هم مناسب نیست افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران یکشنبه- ۲۳ آبان ۱۴۰۰- در بیست و سومین جلسه شورا ضمن تبربک میلاد حضرت امام حسن عسگری(ع) گفت: انشاءالله همه بیاموزیم پیرو مکتب ولایت و ائمه اطهار باشیم‌ و خداوند این توفیق را به ما عنایت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: فردا ۲۴ آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی است. ‌ما برای کتابخوانی در مکتب، کشور و انقلاب اسلامی جایگاه خاصی را قائل بوده و هستیم. انشاءالله در کل کشور بتوانیم میزان مطالعه را که چندان هم مناسب نیست افزایش دهیم.

چمران با اشاره به اینکه در دوره های گذشته در شورا چند مصوبه در ارتباط با حمایت از کتاب، کتاب فروشی، کتابخوانی و کتابخانه ها داشتیم، عنوان کرد: می دانید که کتابخانه هایی که شهرداری تهران ایجاد کرد از کتابخانه هایی که مربوط به سازمان ها و نهادهایی مانند وزارت ارشاد است به مراتب بیشتر و غنی تر است.

او اضافه کرد: برخی از این کتابخانه ها به خصوص در بعضی ایام، شبانه روزی بودند و در سایر روزها نیز ساعت کار طولانی تری داشتند تا مطالعه کنندگان فرصت مطالعه بیشتری داشته باشند. در هر محله و منطقه ای سعی بر این بوده که کتابخانه ساخته شده و مردم استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فردا روز جهانی دیابت و نیکوکاری جهانی هم است، گفت: ما در کشور همیشه در نیکوکاری پیشتاز بوده و هستیم و مردم بسیاری از مسائل کشور را با نیکوکاری و به عنوان خیّر حل می کنند. بنیاد های نیکوکاری و خیّرین هم فراوان هستند. برای همه آن ها آرزوی توفیق داریم.

۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 14416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =