تزریق بیش از ۱۶۵ هزار دوز واکسن کرونا در منطقه ۹

شهردار منطقه 9 گفت که در قالب پویش "تهران دوباره جان می گیرد"، تاکنون بیش از ۱۶۵ هزار دوز واکسن کرونا در پایگاه فتح به شهروندان تزریق شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، محمدجواد خسروی با اشاره به پویش جهادی تزریق واکسن کرونا گفت: پس از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون پایگاه فتح، از ابتدای خرداد سال جاری با ایجاد ۱۰ کانتر در محوطه پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران، خدمات‌رسانی به شهروندان تهرانی آغاز شد.
به گفته او؛ تاکنون بیش از ۱۶۵ هزار دوز واکسن کرونا از انواع مختلف برکت، سینوفارم، استرازنکا و فخرا در پایگاه فتح به شهروندان تزریق شده است.
شهردار منطقه۹ اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و شرکت شهر سالم، مراکز واکسیناسیون دیگر از جمله درمانگاه شمس و مجموعه پنها وابسته به وزرات دفاع نیز در منطقه ۹  فعال شده است.
خسروی همچنین گفت: با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان و تسریع فرایند واکسیناسیون از ابتدای هفته جاری، مرکز درمانی والفجر در خیابان دستغیب نیز به ظرفیت واکسیناسیون منطقه ۹ اضافه شد.
او با اشاره به واکسیناسیون شهروندان در اتوبوس های سیار نیز عنوان کرد: در فاز دوم پویش «تهران دوباره جان می گیرد» علاوه بر استقرار اتوبوس سیار در میدان استاد معین، اکیپ سیار واکسیناسیون ویژه سالمندان و افراد دارای معلولیت که توانایی مراجعه حضوری به مراکز واکسیناسیون را ندارند، در نواحی دو گانه منطقه  فعال شده است.
خسروی به تزریق دوز سوم واکسن کرونا پرداخت و گفت: پایگاه های منطقه ۹ نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونا به شهروندان بالای ۶۰ سال که ۴ ماه از تزریق دوز دوم آن ها گذشته است، اقدام می کنند.
شهردار منطقه ۹ در پایان بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری سعی دارد از همه ظرفیت های درمانی و بهداشتی خود در روند واکسیناسیون کرونا و بازگرداندن حیات دوباره به تهران استفاده کند که در این راستا تفاهم نامه ای میان شرکت شهر سالم و دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تبدیل درمانگاه شهرداری منطقه ۹ به مرکز تزریق واکسن کرونا منعقد شده است.

۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 14418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =