رویکرد اصلی مدیریت شهری ارائه خدمات بهینه و شایسته به شهروندان است

رضا شرفی در نشست بررسی برنامه ها و اولویت های سال ۱۴۰۱ نواحی سه گانه، اصلی ترین چشم انداز و رویکرد منطقه را برنامه ریزی در راستای ارتقای کیفیت زندگی برشمرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، نشست بررسی برنامه ها و اولویت های سال ۱۴۰۱ نواحی سه گانه با حضور رضا شرفی شهردار منطقه، کرم کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، مهران ماندگار معاون فنی و عمرانی، عباس عزیزیان معاون حمل و نقل و ترافیک، سجاد سبحانی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، شهرداران نواحی سه گانه و دیگر مدیران شهری در سالن جلسات ساختمان ستادی منطقه برگزار شد.

در این نشست که هفت ساعت به طول انجامید؛ برنامه ها و اولویت های نواحی سه گانه منطقه برای سال آینده به صورت مجزا و با حضور دبیران شورایاری محلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۰ در این نشست با تاکید بر لزوم کار جهادی از سوی مدیران شهری، به همکاری مدیریت شهری و معتمدین محلات برای پیشبرد امور پرداخت و گفت: باتوجه به بافت متراکم و فرسوده منطقه؛ بهسازی محیطی، ایمنی، تامین سرانه ها، مدیریت جمع آوری آب های سطحی، بهسازی نما و منظر شهری، اجرای پروژه های محلی و کوچه به کوچه و بهسازی بوستان ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

او رویکرد اصلی مدیریت شهری را ارائه خدمات بهینه، شایسته و مطلوب به ساکنین و شهروندان بر پایه محله محوری و زیست مومنانه با محوریت مساجد عنوان کرد و خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام، نگهداشت وضع موجود منطقه و اجرای پروژه های محلی و کارهای ویژه با توجه به خواست شهروندان شد.

شرفی در ادامه اصلی ترین چشم انداز رویکردهای منطقه را برنامه ریزی برای فراهم سازی بسترهای لازم و ارتقاء کیفیت زندگی با تاکید بر مقیاس های انسانی و پیاده محوری ترسیم کرد و افزود: علی‌رغم مشکلات موجود در منطقه، با تشکیل چندین کارگروه و کمیته های متفاوت می توان در راستای جلب رضایت شهروندان و ایجاد محیطی آرام برای حضور آزادانه تمامی اقشار، اقدامات ارزشمندی را انجام داد.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 14444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =