رفع گره ترافیکی غرب پایتخت با اجرای پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح

عباس شعبانی از رفع گره ترافیکی غرب تهران با اجرای پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، در راستای تسهیل در وضعیت ترافیکی غرب پایتخت و روان سازی ترافیکی محورهای ورودی کلانشهر تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی شهردار منطقه ۹، مدیر سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، نمایندگان سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و مدیران شهری منطقه ۹ از پروژه زیرگذر میدان فتح بازدید کردند.

عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان این بازدید گفت: مشکل ترافیک در غرب تهران، با بحث پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح پیوند خورده است و با توجه به تاکید مدیریت شهری در دوره ی جدید و شهردار منطقه ۹ و با عنایت به مطالبات مردمی برای تسریع در اجرای پروژه مذکور با حداکثر ظرفیت اقدام می شود.

او در این بازدید بحث اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح را به عنوان یکی از پروژه های شاخص شهر تهران عنوان کرد و افزود: مدیران شهری در شهرداری و منطقه باید تمام توان خود را برای بهره برداری اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح و اتصال بزرگراه سردار جاویدنشان احمد متوسلیان(فتح) به بزرگراه بروجردی به عنوان محور اصلی مواصلاتی در غرب تهران بکار بگیرند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: با راه اندازی این محور در غرب تهران مشکلات ترافیکی در غرب پایتخت رفع خواهد شد و در نهایت کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوای شهر را شاهد خواهیم بود.

در ادامه این بازدید، محمدجواد خسروی، شهردار منطقه ۹ نیز با اشاره به توافقات صورت گرفته با وزرات دفاع، ارتش و وزارت آموزش و پرورش گفت: با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات اجرایی شاهد توسعه متوازن و روزافزون در محدوده منطقه ۹ خواهیم بود.

او ادامه داد: با تملک های صورت گرفته و افتتاح پروژه ها در دو سال آینده، سرانه فضاهای شهری از جمله امکانات فرهنگی و ورزشی و فضای سبز در منطقه افزایش پیدا خواهد کرد.

شهردار منطقه ۹ ابراز امیدواری کرد: با اجرای پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به بزرگراه متوسلیان(فتح) و در ادامه اتصال به بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران، تحولی چشمگیر در وضعیت ترافیکی شهر و به خصوص منطقه ۹  ایجاد خواهد شد.

خسروی در ادامه بیان کرد: محور فعالیت ها در منطقه ۹ علاوه بر تکمیل و توسعه زیرساخت های عمرانی و خدماتی، بهبود سرانه شهری است تا بتوانیم تحولی ملموس در بهبود کیفیت زندگی شهروندان شریف منطقه ایجاد کنیم.

شهردار منطقه ۹ تاکید کرد: با کار جهادی و خدمت صادقانه علاوه بر جلب رضایت شهروندان می توان تحولی در مدیریت شهری ایجاد کرد.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 14445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =