برگزاری دهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت»

رضا دوستعلی گفت: دهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هدف گسترش و تقویت خوداتکایی، خودباوری و عزت ملی با شعار «خانواده، شادی و نشاط» از ۲۴ آبان تا ۸ آذرماه در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ و هنر، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ و رییس فرهنگ‌سرای اشراق با اعلام این خبر گفت: دهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» به منظور معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مشتقات، مزایا و خواص انار و حمایت از باغداران و تولیدکنندگان انار برگزار می شود. 

به گفته مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ ؛ ایجاد فرصت ارتباط مستقیم به منظور رونق‌بخشی به کسب و کار آن ها، ایجاد فضا و بستری سالم، ارتقای شناخت خانواده‌ها از موضوعات فرهنگی و اجتماعی با رعایت کامل پرتکل‌های  بهداشتی از اهداف این جشنواره است. 

دوستعلی افزود: این جشنواره در بخش‌های متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، برگزاری نمایشگاه سوغات استانها و صنایع دستی اقوام، نمایشگاه فرش، برنامه‌های متنوع  فرهنگی هنری و کارگاه های متنوع هنری تدارک دیده شده است. 

رییس فرهنگ‌سرای اشراق ضمن اشاره به برگزاری ۹ دوره این جشنواره، یادآور شد: این جشنواره به مدت ۱۵ روز  از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شود. همچنین مرکز واکسیناسیون اشراق نیز از ساعت ۸ تا ۱۸ در خدمت همشهریان جهت تزریق انواع واکسن است.

دوستعلی گفت: آیین افتتاحیه این جشنواره روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ساعت ۱۰ با حضور حجت السلام و المسلیمن میثم امرودی ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیران فرهنگی و هنری مناطق، مدیران شهری و شهروندان برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای شرکت در دهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت می‌توانند از ۲۴ آبان تا ۸ آذر ساعت ۱۰ تا ۱۹  به فرهنگ‌سرای اشراق به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره مراجعه کنند و  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۵۴۷۳۵ تماس بگیرند.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 14465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =