آغاز به کار شهردار جدید منطقه ۱۹ با ادای احترام به مقام شامخ شهدا

سید مهدی هدایت در اولین روز ورود خود به منطقه ۱۹ با حضور در مقبره شهدای گمنام بوستان ۲۲ بهمن و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ دو شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس، خدمت خود را به شهروندان شریف این منطقه آغاز کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، شهردار این منطقه همچنین در اولین روز کاری خود از چندین پروژه توسعه محور بازدید و در جریان پیشرفت و روند اجرایی آن ها قرار گرفت.
او از مراحل ساخت مسجد در حال احداث اثنی عشر که در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی رسیده است بازدید کرد و درخصوص تأمین اعتبار لازم برای تسریع درتکمیل این پروژه قول پیگیری داد.  
او همچنین از مراحل تکمیل تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار که ظرفیت تصفیه هزار متر مکعب آب را دارد بازدید و بر رفع مشکلات اجرایی این تصفیه خانه به منظور تسریع در بهره برداری از آن تأکید کرد.
 در حال حاضر بخشی از شبکه این تصفیه خانه تکمیل شده وبه مرحله اجرای عایق رسیده است. علاوه براین عملیات اجرایی اتاق بلوئر با تکمیل فوندانسیون به ۳۰ درصد پیشرفت رسیده است.  
پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر از دیگر پروژه هایی بود که شهردار منطقه طی بازدید از اقدامات اجرایی آن، به بررسی مسیرهای تکمیل شده شامل جنوب به شمال و شمال به جنوب، دوربرگران شمال به شمال، زیرگذر علامه عسگری و نیز مسیر جنوب به جنوب که در مرحله اجرای آسفالت است، پرداخت.  
این پروژه که از جمله مهمترین پروژه های عمرانی در شهر تهران محسوب می شود نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی باقرشهر، کهریزک و جاده قدیم قم دارد.  
اجرای ۷۵۰۰ تن آسفالت و ۴۲۰۰ متر جدول و کانیو از اقدامات عمرانی انجام شده به منظور تکمیل این پروژه است.  

۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 14472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =