مسجد پایگاه مردمی مهار آسیب های اجتماعی در محلات است

محمدجواد خسروی در ادامه دیدارهای چهره به چهره، مستقیم و مردمی با شهروندان با حضور در مسجد امام حسین (ع)، ضمن گفت و گو در جریان مسائل و مطالبات شهروندان محله دستغیب قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، شهردار منطقه با اشاره به پویش قرار خدمت در رویکرد جدید مدیریت شهری گفت: ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان باعث بهبود ارتباط مدیران و مردم شده است. علاوه بر این، در جریان مطالبات و مطلوبات شهروندان قرار می گیریم تا بتوانیم مشکلات را شناسایی کرده و خدمات شایسته ای به مردم ارائه کنیم.
خسروی در پاسخ به مطالبه ی شهروندان در خصوص وضعیت میدان فتح، گفت: ساماندهی وضعیت میدان فتح و اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح و نهایتا بزرگراه شهید جاوید نشان متوسلیان، جز اولویت های نخست شهرداری تهران است.
او در ادامه عنوان کرد: از ابتدای حضور در مجموعه شهرداری منطقه ۹ با برگزاری جلسه و هماهنگی با شهردار تهران، معاونت های فنی و عمرانی و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به دنبال بسیج منابع و امکانات هستیم تا بتوانیم گره ترافیکی غرب پایتخت را باز کنیم.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به دغدغه ی خانواده های حاضر در مسجد درباره آسیب های اجتماعی گفت: پرداختن به موضوع آسیب های اجتماعی و فراهم کردن محیطی امن برای خانواده ها و شهروندان از جمله مهمترین دغدغه های مدیریت شهری جدید است.
او در خصوص فراگیرشدن آسیب‌های اجتماعی در بخش های مختلف از جمله زباله گردها و کارتن‌ خواب‌های شهر تهران نیز بیان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید به این مهم اشاره کنم که در قالب طرح زمستان، گرم‌خانه‌های شهر تهران آغاز به فعالیت کرده‌اند؛ البته همچنان پیگیر هستیم تا ضمن ارتقاءکیفیت، افراد بیشتری تحت پوشش قرار بگیرند.
خسروی با اشاره به موضوع امنیت اجتماعی گفت: با استفاده از پایگاه های مردمی نظیر بسیج و مساجد و مشارکت شهروندان می توانیم در مهار آسیب های اجتماعی موفق عمل کنیم، همچنین، مساجد می توانند به کانون نشاط بخشی و شادی اجتماعی در کلانشهر تهران تبدیل شوند.
شهردار منطقه ۹ نظارت دقیق، میدانی و مستمر در حوزه خدمات شهری را لازمه کار دانست و عنوان کرد: سعی داریم تا با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر و پیمایش گام به گام محلات، شهری زیباتر و محلاتی پاکیزه تر داشته باشیم.
او با بیان اینکه شخصا متعهد به ارتباط مستقیم با مردم شریف هستم، گفت: حضور در مساجد و جلسات دیدارهای مردمی در راستای قرار خدمت و با هدف تکریم شهروندان و ایجاد همدلی و همراهی در فضای مدیریت شهری صورت می گیرد؛ لذا امیدوارم بتوانم با حمایت جمعی تحولی در فضای مدیریت منطقه ایجاد کنیم.

۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 14482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =