برگزاری جلسه طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ۱۹

جلسه طرح «تحول نگهداشت شهر» در منطقه ۱۹ با حضور سید مهدی هدایت شهردار منطقه، محمد یار محمدی مدیر پروژه، حمید روحانی فرد رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارزیابی عملکرد و محمد حسین شیرازی مدیر روابط عمومی اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹، در این جلسه که معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاون خدمات شهری و فضای سبز، شهرداران نواحی و مدیر روابط عمومی منطقه حضور داشتند، سید مهدی هدایت شهردار منطقه طرح تحول نگهداشت شهر را فرصتی مناسب برای شناسایی مشکلات و رفع آن ها با هدف افزایش حداکثری رضایتمندی شهروندان دانست و بر مشارکت شهرداران نواحی برای احصاء موارد با دقت هرچه بیشتر تأکید کرد.  
او همچنین خواستار ارائه راهکارهای پیشنهادی و تداوم جلسات توجیهی به منظور اجرای کیفی و مؤثر این طرح در منطقه ۱۹ شد.
در این جلسه محمد یارمحمدی مدیر پروژه تحول نگهداشت شهر نیز به ابلاغ دو طرح اصلی در مدیریت شهری جدید برای شهر اشاره کرد و گفت: یکی از این طرح ها «قرار خدمت» است که با حضور شهردار تهران در مناطق برگزار می شود. همچنین طرح «تحول نگهداشت شهر» با هدف ایجاد تحولی نوین در شهرداری و شهر تهران به مناطق ابلاغ شده است.  
این مسئول آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقاء کیفی سطح خدمات به شهروندان و بکارگیری حداکثری ظرفیت پیمانکاران را از اهداف این طرح عنوان کرد که طی آن موارد براساس پیام های ثبت شده در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، ظرفیت نواحی و نخبگان، معتمدین و شورایاران احصاء می شود.  
یارمحمدی با بیان اینکه این طرح از ۸ آبان آغاز و ۲۲ آبان نیز وارد فاز عملیاتی شده است، افزود: برنامه های ارائه شده برای حل مشکلات باید واقعی و براساس معرفی ظرفیت ها باشد.  
او همچنین ضمن تشکر از اهمیت و نگاه ویژه شهردار منطقه به این طرح، به ارائه توضیحاتی درخصوص نحوه اجرای طرح و ارزیابی مناطق، چگونگی مستند سازی و ارائه گزارش توسط روابط عمومی مناطق با هماهنگی مرکز ارتباطات پرداخت.
 

۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 14507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =