ترغیب دانش آموزان به واکسیناسیون با تولید محتوا در فضای مجازی

مجتبی دانشور گفت: اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با همکاری وزارت آموزش و پرورش برای آگاهی و ترغیب دانش آموزان مقطع متوسطه به انجام واکسیناسیون در یک الی ۲ ماه اخیر محصولات متنوعی را تولید کرد که از جمله می توان به ساخت و انتشار فیلم در فضای مجازی اشاره کرد.

مجتبی دانشور، مدیرکل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره تولید محتوا با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری از ابتدا شیوع ویروس کرونا برای آگاهی بخشی به شهروندان با هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، سازمان زیباسازی، اداره کل سلامت و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران محصولات متنوعی را تولید کرد از جمله این تولیدات، اکران کمپین های مختلف در شهر و پخش فیلم در فضای مجازی بود.

مدیرکل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه تعدادی انیمیشن، موشن گرافی و اینفوگرافی با موضوع واکسیناسیون تولید و در فضای مجازی پخش شد، عنوان کرد: دو مجموعه پوستر تحت عنوان  «تهران دوباره جان می گیرد» با همکاری سازمان زیباسازی به طور گسترده در سطح شهر اکران شد.

دانشور در ادامه بیان کرد: اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با همکاری وزارت آموزش و پرورش برای آگاهی و ترغیب دانش آموزان مقطع متوسطه به انجام واکسیناسیون در یک الی ۲ ماه اخیر محصولات متنوعی را تولید کرد که از جمله می توان به ساخت و انتشار فیلم در فضای مجازی اشاره کرد.

او درباره پویش «در خانه می مانیم» به عنوان نخستین پویش اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران پس از شیوع ویروس کرونا گفت: پویش «در خانه می مانیم» با بخش های متنوع از ابتدای اسفند ۹۸ آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه پیدا کرد. این پویش  اقشار مختلف جامعه را در برمی گرفت و در نوع خود بسیار اثرگذار بود.

مدیرکل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران افزود: بیش از ۳۰ پوستر مرتبط با پویش «در خانه می مانیم» در سطح شهر اکران شد.

دانشور از همکاری با رسانه ملی گفت: اداره آموزش های شهروندی  شهرداری تهران برنامه ای مشارکتی با شبکه پویا با محور آگاه سازی خانواده ها درخصوص بیماری کرونا و تشویق کودکان به در خانه ماندن تولید کرد که در نوروز پخش شد.

۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 14526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =