دیدار و گفتگوی کارکنان منطقه ۳ با معاون برنامه ریزی شهرداری

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران به همراه جمعی از مدیران کل معاونت، ضمن بازدید از سطح منطقه۳، با کارکنان این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، لطف اله فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران ، ضمن بازدید از  منطقه۳، با کارکنان این منطقه دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان روند کارهای اجرایی در منطقه قرار گرفت.
فروزنده در ابتدای این بازدید با حضور در ساختمان شهرداری منطقه ۳ در جلسه‌ای بامدیران و مسئولان منطقه و با حضور رضا قهرمانی مدیرکل توسعه سرمایه انسانی، امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه  و محمدعلی الفت پور مسئول مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران برگزار شد، ضمن اطلاع از روند آخرین وضعیت امور،  برنامه های آتی و در دست اقدام منطقه را مورد بررسی قرار داد.
فروزنده در این نشست بر ارتقاءجایگاه معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی در مناطق شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: فرآیندها باید هوشمندسازی شود که این امر سبب می‌شود تا رضایتمندی افزایش یابد و فساد کم شود.
معاون شهردار تهران در ادامه به وضعیت مطلوب منطقه ۳ شهرداری تهران در شاخص های ارزیابی اشاره کرد و بر عدالت محوری میان کارکنان تاکید کرد و افزود: وقتی مشکلات شهروندان  را حل می کنیم روح امید در شهر حاکم می شود و باید برای خدمت به مردم همه با هم رقابت کنند و در واقع رقابت خدمت بیشتر برقرار شود. 
در این نشست مسیح الهی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه نیز گزارشی جامع از روند اقدامات و فعالیت های صورت گرفته ارائه و به تشریح برنامه های آتی و در دست اقدام پرداخت. 
در ادامه، فروزنده معاون شهردار تهران به همراه مدیران کل معاونت؛ رضا قهرمانی مدیرکل توسعه سرمایه انسانی، امیر شهرابی  مدیرکل برنامه و  بودجه  و محمدعلی الفت پور مسئول مرکزنوسازی و تحول اداری شهرداری تهران به دیدار با کارکنان منطقه ۳ و بازدید میدانی پروژه های مجموعه ورزشی سعیدی پارکینگ طبقاتی نیایش رفت.

۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 14567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =