بهسازی سراهای محلات در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از بهسازی و رفع نواقص عمرانی سراهای محلات این منطقه در قالب پروژه های توسعه محله ای خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت رسیدگی به سراهای محلات و رفع نواقص آن ها را از اهم اقدامات اجرایی در راستای توسعه محلات و رفاه حال شهروندان اعلام کرد و گفت: در همین راستا طی اقدامات پیشگیرانه فصل بارندگی،  پشت بام سراهای محلات اسفندیاری بستان، عبدل آباد و نعمت آباد به مساحت حدودی ۱۳۰۰ متر مربع ایزوگام شد.

او افزود: همچنین، در پاسخ به درخواست شهروندان و شورایاران، سرای محله اسفندیاری بستان رنگ آمیزی و انبار و موتورخانه سرای محله عبدل آباد مرمت شد.  

به گفته شهردار منطقه ۱۹؛ عملیات مناسب سازی سراهای محلات به منظور سهولت بهره مندی افراد دارای معلولیت انجام می شود و با اتمام مناسبت سازی سه سرای محله، این اقدام در سایر سراها نیز انجام می شود.

هدایت در ادامه به تشریح بخشی از اقدامات نگهداشت شهر در حوزه عمرانی پرداخت و افزود: در همین راستا طی  فعالیت های اخیر این حوزه، بیش از ۵ هزار تن آسفالت صرف بهسازی و روکش مکانیزه معابر سه راه باقر شهر، خیابان میثاق جنوبی و بوستان شقایق شد.

او گفت: علاوه براین بیش از ۵۰۰ تن آسفالت بصورت دستی در خیابان سهیل، زیرگذر شکر آباد، خیابان شهید زلفی کوچه ۴۱، شهرک احمدیه انتهای گلها، اسماعیل آباد و خیابان حیدری پخش شده است.


 

۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 14627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =