در جلسه امروز شورای شهر چه گذشت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران جزئیات جلسه امروز شورا را شرح داد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، یکشنبه- ۳۰ آبان ۱۴۰۰- در حاشیه بیست و پنجمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای جلسه درباره هفته بسیج صحبت شد و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با ترافیک و آلودگی هوا  که در جلسه نخبگان به آن اشاره داشتند مطرح شد که برای این امر کارگروهی در شورا و وزارت کشور تشکیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: البته تلاش هایی در این زمینه انجام شده اما عقب ماندگی در بحث ترافیک به دلیل کمبودهایی است که در اتوبوسرانی و مترو وجود دارد و به این سرعت هم قابل جبران نیست اما باید کمی‌صبر کنیم تا بتوانیم  کمبودهای ناوگان اتوبوسرانی و مترو را تکمیل کنیم.

چمران افزود: رسیدگی به وضعیت مترو بیشتر از یک سال زمان خواهد برد اما برنامه های اتوبوسرانی زودتر به نتیجه خواهد رسید.

او بیان کرد: در ادامه سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در شورا حضور پیدا کرده و درباره بسیج و مسائل شهری صحبت کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در جلسه امروز یک فوریت لایحه‌ در مورد یک ملک مطرح شد و با تاکید اعضا مبنی بر مطالعه و بررسی بیشتر، یک فوریت لایحه رأی نیاورد و مقرر شد که لایحه به صورت عادی در شورا مطرح و بررسی شود.

چمران گفت: همچنین لایحه «اصلاحیه بند(۳_۱) ماده (۳) مصوبه چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون های داخلی مناطق» مورد بررسی قرار گرفت که یک فوریت این لایحه قبلا به تصویب رسید بوده و در نهایت این لایحه با ۱۹ رای به تصویب رسید.

او اضافه کرد: در جلسه امروز شورا ۸ نامگذاری و چندین پرونده باغات مطرح شد که تعداد زیادی به تصویب رسید.

۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 14645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =