باغ راه حضرت فاطمه(س) به مجتمع تجاری و کوشک نیاز ندارد

چمران گفت: در طرح باغ راه حضرت فاطمه (س) نباید دست به اقدامی بزنیم که بعدها از آن اقدام ناراحت باشیم.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در جلسه بازنگری طرح خط راه آهن تهران - تبریز موسوم به باغ راه حضرت فاطمه (س) که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: زمانی که طرح آغاز شد آتش بیار معرکه من بودم و علت آن بود که مردم می آمدند اصرار داشتند این طرح به زیر زمین منتقل شود که رییس راه آهن وقت موافقت نکرد . پس از تغییر دولت رییس راه آهن تغییر کرد و از این موقعیت حسن استفاده شد و  طرح آغاز شد.

رییس شورای شهر تهران افزود: بعد از آغاز به کار و ساختن، طرح نیمه کاره رها شد و همان مردم معترض آن زمان، باز هم اعتراض کردند که این چه وضعی است که این مکان محل دپو زباله و نخاله شده است. مردم از این امر خیلی ناراحت بودند و در نهایت عملیاتی شد.

چمران ادامه داد: باید پیاده راه حضرت فاطمه (س) را به مسیری ساده و تمیز تبدیل کنیم . به اعتقاد من به ساختمان های تجاری نیازی نیست و اگر بازاری نیاز داشته باشد بقالی و خواربار فروشی کفایت می کند اما من شنیدم قصد دارند ۴۰ هزار متر فروشگاه بزنند . پرسش من این است که از این قبیل فروشگاه ها در باغ راه چه نیازی است؟

او بیان کرد: طرحی ساده باید به سرانجام برسد تا مردم از آن بتوانند استفاده کنند و زمانی که نام خانم حضرت فاطمه (س) بر آن نشست طرح شرایطی خاصی را می طلبد.

رییس شورای شهر تهران افزود: در ادامه مشاهده شد می خواهند کوشک بسازند و نوع طراحی این کوشک ها با این هزینه برای من تعجب برانگیز است. حالا که می خواهند طرحی در باغ راه داشته باشیم بهتر است طرحی زیبنده با نام حضرت فاطمه (س)باشد و نباید کاری کنیم که از عمل خود ناراحت باشیم. 

۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
کد خبر: 14653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =