۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
کد خبر: 14654

باغ راه حضرت فاطمه (س) باید چند منظوره باشد

پیشنهاد ایجاد ایستگاه تبادلی در خط ۸ مترو
باغ راه حضرت فاطمه (س) باید چند منظوره باشد

بهرامی گفت: اشکالی ندارد که یک نمای فاخری ساخته شود تا بُعد ایرانی و اسلامی خود را نشان دهیم اما این بنا باید چند منظوره باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در جلسه بازنگری طرح خط راه آهن تهران - تبریز موسوم به باغ راه حضرت فاطمه (س) که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: آنچه که در این محور مورد توجه قرار دارد ایجاد فضای چند منظوره در پایتخت است و هیچ اشکالی ندارد که یک نمای فاخری ساخته شود تا بُعد ایرانی و اسلامی را نشان دهیم اما زمانی که از بعد معماری عبور می کنیم این بنا باید چند منظوره و مقصد گردشگری باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: قرار است در قسمتی از شهر تهران سازه ای داشته باشیم که در کنار حل کردن چند مشکل ایده سازی هم داشته باشد.

بهرامی ادامه داد: فاز بندی پروژه بسیار تاثیر گذار است شاید در ۴ سال آینده نیاز به توسعه داشته باشیم و چند منظوره بودن از این رو دارای اهمیت است . به نظر من ایده ایجاد بستر  علم و فناوری برای طرح که طول زیادی دارد بسیار مفید است .

پیشنهاد ایجاد ایستگاه تبادلی در خط ۸

در ادامه این جلسه سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره پیشنهادهای موجود در حوزه متبوع جهت بازنگری در طرح باغ راه حضورت فاطمه (س) گفت : از شرایط باغ راه حضرت فاطمه (س) بازدیدی نداشتم اما  چند بحث به من منتقل شده است تا بیان کنم؛ یکی از آن مباحث  شکستگی های مسیر پیاده راه با دوچرخه است که تاکید ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک بر حفظ پیوستگی مسیر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: یکی دیگر از پیشنهادات ایستگاه تبادلی طرح باغ راه حضرت فاطمه (س) با خط هشت (مترو تهران پرند) است .

شفیعی ادامه داد: یکی دیگر از پیشنهادها در این حوزه استفاده از طبقه منفی ۱ در محدوده آیت الله سعیدی برای پارکینگ است و این محل می تواند ۲۰۰ جای پارک را تامین کند.

۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
کد خبر: 14654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =