۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 14671

با حکم زاکانی؛

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران منصوب شد

معرفی رئیس زاده به عنوان رییس هیات مدیره این شرکت
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران منصوب شد

شهردار تهران در حکمی «امیر حاجی‌نورمحمدی» را به سمت مدیرعامل شرکت شهر سالم منصوب کرد.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی «امیر حاجی‌نورمحمدی» را به مدت یکسال به سمت مدیرعامل شرکت شهر سالم منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جناب‌عالی و به استناد مصوبه هیئت مدیره و مفاد اساس‌نامه شرکت شهر سالم به موجب این حکم به مدت یک‌سال به سمت مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از  پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز«تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به کارکنان و بازنشستگان محترم شهرداری و شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جنابعالی در سایه تحقق سیاست‌ها، اولویت‌ها و برنامه‌های ابلاغی باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم.»رئیس هیات مدیره شرکت شهرسالم منصوب شد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران همچنین در حکمی دیگری، «محمد رئیس‌زاده» را به مدت یکسال و به عنوان «رئیس هیات مدیره شرکت شهرسالم» منصوب کرد. 
در بخشی از این حکم آمده است؛ «امید است با استعانت از پروردگار یکتا و راهبری مطلوب و مدبرانه جناب‌عالی، موجبات انسجام کامل در ساختار تشکیلاتی و مدیریتی شرکت و خدمت‌رسانی مفید و موثر به کارکنان و بازنشستگان محترم شهرداری و شهروندان عزیز تهران فراهم گردد.»

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 14671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =