بسیج محور دستیابی به اهداف مشترک کشورهای اسلامی است

شهردار منطقه ۳ در مراسم بزرگداشت کارکنان بسیجی گفت: شکل گیری همدلی و همفکری برای یک هدف مشترک در کشورهای اسلامی باید با محوریت بسیج صورت بگیرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی گفت: با استناد به روایتی از امام حسین علیه السلام مبنی بر اینکه نیاز مردم به شما از نعمت های خدا است از این نعمت افسرده و بیزار نباشید، ما باید تلاش کنیم که تمامی همکاران در منطقه ۳ تفکر بسیجی و جهادی داشته باشند و درجهت کسب رضایت ارباب رجوع کوشا باشند.

شهردار منطقه ۳، فلسفه بسیج را خدمت به مردم برشمرد که اعضای آن بی مزد و منت و خالصانه در مسیر دستیابی به رشد و تعالی الهی گام بر می دارند.

جوانی ابراز داشت: من خودم را یک بسیجی می دانم و تمامی تلاشم را در راستای خدمت به مردم به کار می گیرم.

او گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی فارغ از مسائل دفاع مقدس تاثیر نیروهای بسیجی به طور ملموس و قابل مشاهده بود. به طور حتم، حضور بسیج در دفاع از کشور و میدان های جنگ خلاصه نمی شود بلکه تشکیل بسیج سوادآموزی و محرومیت زدایی را می توان ثمره تشکیل این نهاد اجتماعی موثر و موفق دانست.

او افزود: بسیج در اندیشه های امام راحل(ره) تشکیل یک نهاد اجتماعی است که در تمامی زمینه ها حضوری موثر و فعال دارد. اگر در زمان جنگ تحمیلی بسیجیان به میدان نمی آمدند شرایط کشور قابل پیش بینی نبود اما با حضور آنها سرنوشت به گونه ای رقم خورد که می توان ادعا کرد که اسم بسیج  در کنار نام شهید به یک اندازه ارزشمند است.

شهردار منطقه ۳ بیان کرد: خصایص ایمان، ایثار، شجاعت و اخلاص را می توان در حضور فعال نیروهای بسیجی در میدان مبارزه با ویروس کرونا و امداد رسانی به مردم سیل زده جنوب و زلزله زده غرب مشاهده کرد.

به گفته جوانی، اساس شکل گیری بسیج بر مبنای ارزشهای انسانی و اصول اسلامی و ناشی از اعتقاد میلیون ها انسان شریفی  است که عضو این نهاد اجتماعی هستند.  

جوانی شهردار این منطقه در پایان از بسیجیان نمونه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد
 

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 14672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =