نمایش طرح های اسلیمی بر دیواره های آستان مقدس امامزاده صالح(ع)

شهردار منطقه یک گفت: دیواره های ابتدای ورودی آستان مقدس امامزاده صالح (ع) با نقوش و طرح های اسلیمی و رنگ های فیروزه ای توسط دانشجویان هنر، نقاشی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه به همراه سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران، پس از زیارت آستان مقدس امام زاده صالح (ع) و دیدار با تولیت این آستان مقدس، از پروژه میدانگاه صالحیه و نقاشی دیواری ورودی این آستان در میدان تجریش بازدید کرد و گفت: دیواره های شهری فضاهای خاکستری هستند که می توان با استفاده از طرح های هنری – اسلامی زیبایی بصری آن ها و شهر را ارتقا داد تا عابرین و رهگذران در شلوغی شهرها و خیابان ها با دیدن این طرح ها لحظه ای احساس آرامش کنند.

حاجوی ادامه داد: اجرای این نقاشی دیواری از طرح های مصوب سازمان زیباسازی و با بهره مندی از ظرفیت های دانشجویان هنر دانشگاه های تهران و مشارکت آنها اجرا شده است.

راضیه کمانی رئیس اداره زیباسازی شهرداری این منطقه نیز با اشاره به طرح های نقاشی دیواری اجرا شده در منطقه یک گفت: پیش از این نیز طرح های نقاشی دیواری با محتوای تهران ۱۴۰۰ در بزرگراه شهید آیت الله صدر، محله درکه حدفاصل خیابان های درکه و شاه حسینی با موضوعات ایران، شمیران نگین تهران و نماد و المان های زندگی شهری، طرح های حمل و نقل عمومی و پاک در خیابان ولیعصر(عج) به سمت تجریش و... با همکاری جمعی از دانشجویان رشته های هنر و با بهره گیری از طرح های نقوش اسلامی، انجام شد.

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 14694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =