نیروی انسانی عامل پیروزی ما است

سردار خسرو عروج گفت: در بررسی دلایل شکست و پیروزی ما که از سوی محققین تخصصی جنگ بیان شده است نیروی انسانی در ایران که همان رزمنده ها و بسیجی ها هستند عامل پیروزی ما بوده اند.

به گزارش خبرنگار شهر، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بسیجیان شهرداری تهران گفت: عوامل شکست ها و پیروزی ها قابل ارزیابی است و چیزی که نسبت به عوامل پیروزی ما گفته می شود بحث نیروی انسانی ما است. در ایران حسینی، رزمنده و بسیجی ما می داند که چه در دست دارد و بر اساس آن مبارزه می کند. این حرف محققین تخصصی دنیا است. 
مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دو موضوع انفرادی و اختیاری عمل کردن درباره قواره بسیج گفته می شود، توضیح داد: از منظر علم جنگ به این عامل نمره پیروزی می دهند . دشمنان ما به ویژه آمریکا وقتی به این موضوع رسیدگی کردند گفتند که ما با پدیده جدیدی در عالم مواجهیم و  باید شبیه و یا بدل آنها را درست کنیم. 
سردار عروج ادامه‌ داد: بسیجی ما رحمت خاص الهی در این عالم هستی است و در این عالم  با ۸ میلیارد جمعیت طوری عمل کرده  که حداقل یک دوم اخبار دنیا معطوف اینجاست و این از نظر ادبیات سیاسی در دنیا بی نظیر است. 
او اضافه کرد: امام فرمود که وقتی اختیاری و انفرادی عمل می کنید اگر یک نفر نیز در این عالم باقی باشد به اندازه همه عالم خواهد بود و پیروز می شود. هر چند دشمنان گروه‌های مشابه درست می کنند با نام دین، اما نکته ای که امام (ره) تاکید داشته این است که از نظر باطنی جای این موضوع و ارزش‌های بسیج پر نمی شود چون که ضمانت و دیه خون شهدا و بسیج با خداست و خداوند خودش ضمانت کرده که این مسیر ادامه پیدا می کند. بر همین اساس است که امام (ره) فرمود فرمانده جنگ ما خدا است.

مجتبی سالک، رییس سازمان بسیج شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: تهران، بسیج شهرداری تهران از ۷ گردان شکل گرفته و یک گردان ویژه نیز تمام آموزش های لازم را برای رفع مشکل در شهر دیده است‌. همچنین یک گردان فرهنگی شامل گرافیست، کارگردان، نویسنده و افرادی در سایر حوزه های فرهنگی است که در  شهرداری تهران ایجاد شده و امروز رونمایی می شود. 
رییس سازمان بسیج شهرداری افزود: خوشبختانه شهردار تهران بر موضوعات بسیج اشرافیت دارند و امیدواریم بسیج در شهرداری برای ایجاد یک جامعه اسلامی و  شهرداری اسلامی موفق باشد و به این هدف جامه عمل بپوشاند . 
به گفته سالک در این همایش دستاوردهای بسیج در غرفه هایی آماده شده که عملکرد بسیج شهرداری در حوزه های علمی پژوهشی، طرح همسایه و تبادل کتاب و سایر موضوعات در آن به نمایش درآمده است.

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 14695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =