برگزاری لیگ های ورزش شهروندی محلات تهران در ۸ رشته

نشست هم اندیشی مدیرعامل سازمان ورزش با مدیران ورزش مناطق ۲۲گانه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین اوجاقی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مناطق بازوهای اجرایی حوزه ورزش هستند، گفت: باید تمامی اجزا با هم هماهنگ باشند تا بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم. رسالت سازمان ارایه خدمات به شهروندان تهرانی است.

او با بیان اینکه میانگین فعالیت بدنی در تهران ۱۳ دقیقه در روز اما میانگین جهانی ۵۲ دقیقه است، عنوان کرد: باید برنامه ریزی جدی و هدفمند در توسعه ورزش شهروندی پایتخت داشته باشیم.

اوجاقی با اشاره به اینکه باید در طول ماه و هفته مسابقات ورزشی را در قالب لیگ برگزار کنیم، اذعان کرد: وظیفه و رسالت ما ورزش همگانی است و خوشبختانه شهردار تهران نیز نگاه کاملا حمایتی در توسعه ورزش شهروندی دارد.

رسول منتظری معاون‌ برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این سازمان ۳۵۰۰ نفر پرسنل دارد و برای پیشرفت به کارشناسان متکی هستیم، گفت: مهمترین برنامه ما صیانت از حقوق و ساماندهی پرسنل است که از سال گذشته شروع شده و هنوز هم ادامه دارد. ارتقا مسیر شغلی باید ریل گذاری شود که در آینده شاهد نتایج خوب این اقدامات و برنامه ها خواهیم بود.

او در خصوص وضعیت پست سازمانی مدیران ورزش در مناطق شهرداری افزود: طی مکاتباتی با مناطق، نسبت به معرفی روسای ادارات آقایان و بانوان اقدام کردیم و به زودی احکام مدیران ورزش مناطق در پست های جدید صادر می شود.

حیدر سلیمانی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: به زودی اختتامیه یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد. همچنین به مناسبت هفته بسیج روز جمعه ۵ آذرماه برنامه پیاده روری در مناطق ۲۲گانه‌ برگزار خواهد شد.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 14721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =