۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 14722

چمران تاکید کرد

کم کاری دو دوره گذشته ریاست جمهوری در خرید واگن مترو و اتوبوس

افزایش ۲۰ درصدی ترافیک در صورت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها
کم کاری دو دوره گذشته ریاست جمهوری در خرید واگن مترو و اتوبوس

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه به دلیل عدم خرید اتوبوس در دو دوره گذشته ریاست جمهوری، نتیجه آن چیزی شده است که امروز می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران سه شنبه صبح امروز در بیست و ششمین جلسه شورا با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نتیجه کار نکردن در دوره گذشته و عدم خرید واگن مترو و اتوبوس وضع امروز را به وجود آورده است، گفت: متاسفانه به دلیل عدم خرید اتوبوس در دو دوره گذشته ریاست جمهوری، نتیجه آن چیزی شده است که امروز می‌بینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به دلیل کم‌کاری‌های صورت گرفته نه‌تنها نتوانسته‌اند شرایط را بهتر کنند بلکه وضعیت بدتر شده است.

چمران با بیان اینکه اگر می‌توانستیم ۶ هزار اتوبوس مربوط به دوره چهارم را حفظ کنیم امروز وضع بهتر بود، بیان کرد: متاسفانه تعداد این اتوبوس‌ها به دلایل مختلف امروز به دو هزار و ۲۰۰ اتوبوس کاهش پیدا کرد و واگن‌های قطار از  هزار واگن به ۴۰۰ واگن رسید؛ با این وضع قطعا مردم دچار مشکل می‌شوند.

او افزود: زمانی که حمل و نقل عمومی جوابگو نیست شهروندان به ناچار از خودروهای شخصی استفاده خواهند کرد. 

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها حداقل ترافیک تهران ۲۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

چمران در خصوص اینکه آیا در بودجه ۱۴۰۰ اعتباری برای خرید واگن و اتوبوس در نظر گرفته شده است، بیان کرد: بودجه‌ای که گره‌گشا باشد در نظر گرفته نشده است و بودجه برای این منظور معمولی است؛ بودجه امسال به گونه‌ای دست بالا گرفته شده است که محقق نخواهد شد.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 14722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =