مدیران شهری منطقه ۹ محلات غرب تهران را رصد کردند

شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری طبق برنامه ای مدون و مستمر به منظور ایجاد محیط سالم شهری و تحول در نگهداشت شهر، پنج شنبه های هر هفته بازدید میدانی از محلات پهنه غربی پایتخت را در دستور کار داده اند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، محمد جواد خسروی شهردار منطقه در بازدیدی که از محلات استاد معین و دکتر هوشیار داشت، نقطه نظرات لازم را در حوزه نگهداشت شهر مورد تاکید قرار داد.
در این بازدید شهردار منطقه ۹ از املاک بالای ۵۰۰ متر با قابلیت سرمایه گذاری و مشارکت بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.
نگهداشت شهر از اولویت های مجموعه شهری است
 در ادامه بازدیدهای مستمر شهردار منطقه۹ و معاونین و شهرداران نواحی، خسروی ضمن تاکید بر امور نگهداشت شهر از بوستان های منطقه بازدید کرد.
شهردار منطقه ۹ ضمن ارائه دستورات در خصوص نگهداشت هرچه بهتر بوستان ها، از بوستان های شهدای آزادی، معلم، هاشمی، کوثر، گلها، لاله، لادن، بوستان شمشیری و پرواز بازدید کرد.
او در ادامه بازدید از کلینیک گل و گیاه فتح از فعالیت ها و خدمات این مرکز مطلع و همچنین طی بازدید از وضعیت رینگ داخلی میدان فتح، دستورات لازم را به حوزه های خدمات شهری و عمران در خصوص نگهداشت و امکان خدمت رسانی بهتر به شهروندان صادر کرد.
تسریع در نوسازی بافت فرسوده با استفاده از ظرفیت دفاتر نوسازی محلات
در بازدیدهای پنجشنبه که به منظور رصد مشکلات و معضلات در محلات به صورت گام به گام انجام می شود، شهردار منطقه بر ایجاد محیط سالم شهری تاکید ویژه داشت و همچنین با توجه به اهمیت نگهداشت بهینه شهر دستورات لازم را در این حوزه صادر کرد.
خسروی شهردار منطقه ۹ با اشاره به تسریع  نوسازی بافت فرسوده، خواستار استفاده از ظرفیت دفاتر نوسازی محلات شد.
او نوسازی بافت فرسوده را گام نخست مهار آسیب های اجتماعی در محلات کم برخوردار عنوان کرد و گفت: برای ساختن محیط سالم شهری و داشتن شهری امن و جلب رضایت شهروندان باید نگاه جامع داشت و ضمن رویکرد اجتماعی به بازسازی کالبدی شهری توجه ویژه کرد، به همین دلیل این رویکرد در زمره اولویت های مدیریت نوین شهری است.
اهمیت نوسازی بافت های فرسوده در محلات کم برخوردار
شهردار منطقه ۹ به منظور رصد امور مرتبط با نگهداشت شهر از جمله مباحث عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری از محلات امام زاده عبدالله و شمشیری بازدید کرد. در این بازدید مباحثی از جمله نوسازی بافت های فرسوده و تجمیع املاک ریزدانه، فضای سبز و لایروبی انهار به منظور رفع آبگرفتگی ناشی از بارش های پاییزی از مباحث مورد تاکید خسروی بود.

 

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 14726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =