ضرورت اصلاح ساختار معاونت مالی و اقتصاد شهری

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر ضرورت اصلاح ساختار این معاونت تاکید کرد و گفت: چارت معاونت مالی و اقتصاد شهری نیازمند اصلاح اساسی است.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوالفضل فلاح با اعلام این مطلب طی بازدید و  نشستی با شهردار و معاونین منطقه 2 پایتخت گفت:  لازم است در خصوص کارمندان و پرسنل شهرداری و مشکلات آنان از قبیل تبعیض‌ها، وضعیت رفاهی، ارتقاء کارمندان تبدیل وضعیت‌ها و یک هدف مشخص تعیین شود.

او افزود: بر همین اساس کمیته ای متشکل از مدیران حوزه و معاونین مالی مناطق 22  گانه جهت اصلاح ساختار معاونت مالی و اقتصاد شهری تشکیل می شود.

فلاح با تأکید بر لزوم توجه جدی به موضوع تکریم کارکنان از فراهم شدن بستری برای بهره مندی تمامی پرسنل از امکانات رفاهی خبر داد و گفت:توجه به معیشت کارکنان دغدغه اصلی مدیریت شهری است.

معاون شهردار تهران اظهار کرد: کارکنان باید شهرداری را خانه  دوم خود دانسته و علاوه بر لذت بردن از خدمت در این مجموعه، در برابر مردم و مشکلات و مطالبات آن‌ها خود را مسئول بدانند و این مهم جز از طریق توجه به نیازهای اولیه کارکنان از سوی مدیران قابل تحقق نیست.

فلاح در دیدار با پرسنل منطقه 2 افزود: تلاش خواهد شد سیاست‌ها و حمایت‌های تشویقی و ارتقای سطح رفاه، معیشت و جایگاه شغلی کارکنان شهرداری عادلانه و فراگیر باشد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تلاش برای تحقق اصل تکریم کارکنان و کارگران خدوم این مجموعه را یکی از اصلی ترین اولویت های کاری اعلام کرد وگفت: تأمین و ارتقای سطح رفاه و معیشت پرسنل، توجه به نیازهای رفاهی، تفریحی و آموزشی آنان در دستور کار مدیریتی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه مدیریت بدهی و کارگروه تامین مالی در شهرداری تهران تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم شهرداری تهران در این دوره مدیریت، ایجاد سامانه مدیریت بدهی بوده چراکه تاکنون شهرداری تهران فاقد این سامانه بوده  است.

 معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه شفاف سازی از ارکان اصلی مدیریت شهری است، گفت: هزینه های مازاد را باید استخراج کرد و پروژه های غیر ضرور را کنار بگذاریم .

فلاح در ادامه با اشاره به حمایت و ایجاد انگیزه برای همکاران شهرداری در بخش ممیزی عنوان داشت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل توسعه منابع انسانی، مقرر شد تا نیروهایی که از مناطق به ستاد ممیزی می پیوندند از جمله افرادی باشند که صاحب مسئولیت های حساس نباشند و بتوان پست هایشان را حفظ کرد تا پس از  اتمام ممیزی، به مسئولیت های خود بازگردند.

گفتنی است، در ادامه شهردار و معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه 2 گزارشی از عملکرد معاونت مالی ودرآمد این منطقه در آیتم های مختلف ارائه دادند.

همچنین معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به همراه مدیران کل این حوزه از پروژه گرات، بیمارستان آتیه دو و پارکینگ لیدوما بازدید بعمل آوردند.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 14735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =