بهره مندی کودکان کار منطقه۱۷ از خدمات پزشکی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ از بهره مندی کودکان کار و خیابان این منطقه از خدمات پزشکی در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری منطقه به مناسبت هفته بسیج با همکاری بیمارستان ضیائیان اقدام به ارائه خدمات پزشکی در مدرسه کودکان کار و خیابان مرکز پرتو واقع در بوستان شهدای گمنام کرد.

شهریار رشید علیپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری منطقه ۱۷ در این باره اظهار داشت: در این برنامه پزشکان متخصص بیمارستان ضیائیان، پرسنل اداره سلامت و مرکز خدمات اجتماعی شامل متخصص بیماری های عفونی، پزشک اطفال، چشم پزشک و بینایی سنج، روانپزشک، مشاور روانشناسی، مشاور حقوقی مشارکت داشتند.

علیپور عنوان کرد: مدرسه کار و خیابان پرتو تحت حمایت و نظارت معاونت اموراجتماعی و فرهنگی این منطقه با مجوز سازمان خدمات اجتماعی و رفاهی با ظرفیت ۱۳۰ دانش اموز به صورت رسمی کودکان ۷ تا ۱۳ سال بازمانده از تحصیل که اکثرا هم جز اتباع افاغنه محسوب می شوند را تحت حمایت تحصیلی قرار داده است. البته، حدود ۶۰۰ کودک کار در این منطقه در ۴ مدرسه غیررسمی به تحصیل اشتغال دارند که با همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران برای مقابله با بیماری کرونا واکسینه شده اند.

۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 14771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =