نام شهیده «فاطمه اسدی» بر یکی از معابر شهر تهران نقش می بندد

در سومین جلسه کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران مقرر شد تا نامگذاری معبری به نام شهیده والامقامِ تازه تفحص شده «فاطمه اسدی» در دستور کار این کمیسیون قرار گیرد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران سومین جلسه کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران با حضور اعضا در سالن شیبانی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه بررسی اصلاحات آئین نامه کمیسیون مذکور در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، ظرف مدت دو هفته اعضای کمیسیون و کارشناسان نقطه نظرات خود را در این خصوص به کمیسیون ارسال کنند.

همچنین در این جلسه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، موضوع ضرورت نوآوری در خصوص نصب تابلوها و المان ها در معابر و اماکن محلی که به نام شهدای گرانقدر نامگذاری شده با به کارگیری ظرفیت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران، پایگاه های بسیج محلات، سازمان زیباسازی شهر تهران و شرکت بهره برداری مترو تهران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است؛ در جلسات گذشته پیگیری مواردی از سوی رئیس کمیسیون به اعضا، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارشناسان محول شده بود که ارائه گزارش این پیگیری ها توسط کارشناسان از موضوعات این جلسه بود.

همچنین بررسی پیشنهادات دریافت شده برای نام‌گذاری معابر و اماکن عمومی از دیگر موضوعات جلسه بود.

در این جلسه بررسی موضوع نامگذاری معابر و اماکن شهر به نام بانوان شهیده، خصوصا نامگذاری معبری به نام شهیده والامقامِ تازه تفحص شده فاطمه اسدی در دستور کار قرار گرفت که در این زمینه مقرر شد با قید فوریت تا جلسه آینده معبری توسط کارشناسان و اعضا پیشنهاد و نامگذاری شود. 

در پایان این جلسه بررسی نامگذاری تعدادی از معابر به نام شهدای گرانقدر فرماندهان لشگر ۲۷ سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) بود و همچنین بررسی فوریت پیشنهاد نامگذاری معبری به نام شهید والامقام سرلشگر محمد حجازی در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد تا جلسه آینده پیشنهادات به کمیسیون ارائه شود.

۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 14794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =