کمک به کاهش آلودگی هوا با تشویق مردم به استفاده از مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در این فصل از سال با توجه به افزایش آلودگی هوا ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی بسیار اهمیت داشته و می تواند به کاهش آلودگی هوا کمک کند.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ،مهدی شایسته اصل روز جمعه پنجم آذرماه به صورت سرزده از ایستگاه متروی مدافغان سلامت بازدید کرد.
او در حاشیه این بازدید گفت: تعیین روز  و ساعت کاری برای بررسی کاستی ها و رفع کمبودهای ایستگاه های متروی تهران و بهبود خدمات رسانی به شهروندان، معنا ندارد.
شایسته با اشاره به وضعیت کارکنان ایستگاه ها خاطر نشان کرد: از بلند پایه ترین مقام خدمتگزار تا خدوم ترین آنها از هیچ روز و ساعتی برای خدمت به مردم نباید غفلت کنند و نگاه حاضر و ناظر خداوند و شهروندان را همواره بر اعمال خود قاضی بدانند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: شهروندان تهرانی و پرسنل عزیز بدانند از این به بعد هر لحظه می توانند حضور این خدمتگزارشان را در کنار خود بدون هیچ فاصله و واسطه ای حس کنند. 
او در ادامه گفت: ایستگاه مدافعان سلامت به علت مجاورت با کانون‌های جمعیتی نظیر خیابان ستارخان، باقرخان و محدوده تونل و میدان توحید از اهمیت بسیاری به لحاظ جابه‌جایی مسافران برخوردار است.
شایسته افزود: در این فصل از سال با توجه به افزایش آلودگی هوا ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی بسیار اهمیت داشته و می تواند به کاهش آلودگی هوا کمک کند.
شایسته با اشاره به اینکه آغاز طرح ترافیک از محدوده ایستگاه مدافعان سلامت آغاز می شود خاطرنشان کرد: باید با خدمات رسانی هرچه بهتر کاری کنیم تا شهروندان تهرانی تشویق شوند با استفاده از مترو به مرکز شهر به مقاصد مورد نظر خود ادامه مسیر دهند.
گفتنی است: خط ۷ متروی تهران به‌ طول ۲۷ کیلومتر و با دارا بودن ۲۲ ایستگاه، از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلادتهران و میدان صنعت، به میدان کتاب در سعادت‌آباد ختم می‌شود. در حال حاضر ۱۶ ایستگاه این خط به بهره برداری رسیده است.

۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 14844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =