برگزاری مسابقه تولید محتوای مجازی «آبروداری هنر است»

با هدف حفظ آبرو و حرمت دیگران و به منظور ارتقای فرهنگ آبروداری و گسترش مفاهیم و ارزش‌های اخلاقی، مسابقه تولید محتوای مجازی با عنوان «آبروداری هنر است» برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اداره کل حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری فرهنگ‌سرای اخلاق مسابقه تولید محتوای مجازی «آبروداری هنر است» را برگزار می‌کند. این مسابقه در چهار قالب عکس‌نوشته، استوری‌موشن، داستان کوتاه و شعر با موضوع آبروداری و رازداری با الهام از آیات قرآن کریم، احادیث و روایات ائمه معصومین(ع) برگزار می‌شود.

توصیه‌های اهل بیت(علیهم‌السلام) مبنی بر ضرورت حفظ آبروی دیگران، هشدارهای ریختن آبروی دیگران، عیب پوشانی، ضرورت رازداری و همچنین عوامل آبرومندی مثل بخشش و پرهیز از بخل، پرهیز از جدال و دعوا، درخواست نکردن از دیگران، عوامل افشای راز مثل پرحرفی، عقده حقارت، دوستی‌ها و رفاقت‌ها، احساساتی شدن و عصبانیت از جمله موضوعاتی است که می‌توان در تولید محتوای مجازی از آنها بهره جست.

خلاقیت در تولید آثار، انتقال مفهوم و کیفیت تولید از جمله شاخصه‌هایی است که توسط هیئت‌داوران مسابقه شامل رضا مهدی زاده طاهری استاد دانشگاه، علیرضا احدی مدرس و کارشناس تولید محتوای فضای مجازی و نماینده دبیرخانه مسابقه، ارزیابی می‌شوند.

علاقه‌مندان تا ۱۰ اسفندماه، سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) فرصت دارند تولیدات مجازی خود در قالب‌های مسابقه را تهیه و از طریق شماره ۰۹۲۱۶۵۴۵۷۸۴ به دبیرخانه مسابقه در فرهنگ‌سرای اخلاق ارسال کنند. 

در هر چهار قالب مسابقه، هیئت‌داوران بر اساس شاخصه‌های ارزیابی، سه نفر برتر را انتخاب می‌کنند و برگزیدگان طی آیینی همزمان با سالروز مبعث حضرت محمد(ص)، در یکی از فرهنگ‌سراهای تهران تقدیر می‌شوند. نفرات اول ۲۵ میلیون ریال، نفرات دوم ۱۵ میلیون ریال و نفرات سوم ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.  

دبیرخانه مسابقه تولید محتوای مجازی «آبروداری هنر است» در فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، پلاک ۲۴ واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۵۳۶۰۰ آماده پاسخگویی به سؤالات مخاطبان است.

۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: 14861

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =