آسفالت ریزی ۴۳هزار متر مربعی معابر جنوبی تهران

شهردار منطقه ۱۷ از آسفالت ریزی ۴۳هزار متر مربعی معابر اصلی و فرعی ۱۴ محله این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی گفت: در محدوده منطقه ۱۷ سه بزرگراه  شامل بزرگراه شهید نواب، آیت الله سعیدی و شهید چراغی قرار دارند که روزانه حجم قابل توجهی خودرو در آن ها تردد دارد. از سوی دیگر باتوجه به بافت فرسوده منطقه ۱۷، معابر این محدوده از پایتخت نیازمند نگهداشت، مرمت و نوسازی است که شهرداری منطقه به شکل ویژه اقدام به عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری معابر می کند.

او افزود: در ۸ ماه اول سال جاری ۴۳هزار و ۹۴۸  متر مربع معادل ۵ هزار و ۷۸۲تن آسفالت ریزی انجام شده است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای چهار ماه باقی مانده سال جاری قرار است ۲۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع آسفالت ریزی به اجرا در آید که برای این حجم آسفالت کاری ۳ هزار تن آسفالت نیاز است.

شنگی ادامه داد: مدیریت فعلی شهر تهران توجه ویژه ای به منطقه ۱۷ به عنوان یکی از مناطق جنوبی و کم برخوردار دارد؛ به همین منظور در سال آینده میزان عملیات آسفالت ریزی نسبت به سال جاری افزایش می یابد. به عبارت دیگر، طبق پیش بینی های صورت گرفته در سال آینده ۲۲ هزار تن آسفالت کاری معادل ۱۶۶ هزار و ۵۸۰ متر مربع به اجرا درمی آید.

۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 14879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =