‌آغاز اجرای طرح «تحول نگهداشت شهر» در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز اجرای «طرح تحول نگهداشت شهر» با هدف ایجاد تحولی نوین در محلات ۱۹ گانه و ارتقای کیفیت زندگی و رضایت مندی شهروندان جنوب شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با اعلام این خبر گفت: نگهداشت شهر جزو نخستین طرح هایی است که در مدیریت جدید شهرداری تهران مورد بازبینی قرار گرفته و هدف از آن ایجاد تحول در محله ها، آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است.

او اضافه کرد: در این طرح در هر محله نقاط قوت و ضعف شناسایی می شود و برای کسب نتایج مطلوب، نقاط قوت و کیفیت خدمات را افزایش داده و نقاط ضعف را نیز مطابق با نیاز ناحیه و محله برطرف می کنیم.

شهردار منطقه ۱۵ به تشکیل کار ویژه تخصصی در حوزه خدمات شهری اشاره کرد و افزود: بازپیرایی و ساماندهی زمین های بایر در محله ها، استمرار اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر در پنج شنبه و جمعه هر هفته در محله ها و نواحی به صورت جهادی، اجرای طرح های نو برای ارتقای رضایت مندی شهروندان، تعریف پروژه برای معابر و محدوده های خاص و گشت کوچه به کوچه محله ها به صورت پیاده توسط نیروهای مدیریت شهری، از اولویت های طرح تحول در جنوب شرق تهران است.

صباغ در ادامه با تاکید بر اینکه هدف مدیریت شهری خدمت خالصانه به مردم است، گفت: دو طرح «قرار خدمت» و «تحول نگهداشت شهر» دو مأموریت اصلی و مهم این دوره از مدیریت شهری است که در راستای حل معضلات و مشکلات محلات انجام می شود.

برپایه این گزارش؛ جلسات هماهنگی «طرح تحول نگهداشت شهر» به صورت مجزا با حضور شهردار منطقه، معاونین و شهرداران نواحی برگزار و اقدامات و فعالیت های طرح تبیین شد.

۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 14901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =