سازمان سرمایه‌گذاری موتور مولد اقتصاد شهری است

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از سازمان سرمایه گذاری به عنوان موتور مولد اقتصاد شهری نام برد.

 به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوالفضل فلاح با بیان این مطلب در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری، گفت: سازمان سرمایه گذاری یک سازمان با قدمت طولانی است که حجم زیادی از دارائی های شهرداری تهران در اختیار این سازمان قرار دارد.

فلاح افزود:یکی از دغدغه های اساسی سازمان های سرمایه گذاری کمک به ایجاد منبع پایدار درآمد برای توسعه پایدار است و در این راه باید از ظرفیت های موجود بهترین بهره را برد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران،با تاکید بر اینکه سازمان سرمایه گذاری نیاز به یک جهش قابل توجه در ارائه سطح خدمات در شهر تهران دارد، اظهار داشت: ضرورت دارد در این خصوص، در بحث سرمایه گذاری به معنای تامین منابع مالی عام که تقریبا تاکنون مغفول مانده است، بازنگری اساسی شود.

او افزود: افق ما در سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران، استفاده از تمامی ظرفیت های تامین مالی از جمله ظرفیت بازار سرمایه و نهادهای مالی، سرمایه گذاری خارجی، فاینانس، تامین مالی بانکی، تسهیلات خارجی و... است.

معاون شهردار تهران با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای ایجاد منابع درآمدی در مدیریت شهری گفت: درآمدهای پایدار لازمه توسعه، عمران و مدیریت پویا و کارآمد است.

فلاح ادامه داد: کسب درآمدهای پایدار در راستای توسعه پایدار شهری جزء الزامات مدیریت شهری است و در چارچوب بررسی‌ها باید مسائل اولویت دار، مطرح شود و در همه موارد به توسعه پایدار شهر به عنوان محور اصلی تمام پیشنهادات نگریسته شود.

او افزود: پیگیری برای ایجاد و وصول درآمدهای پایدار جزء رسالت‌های شهرداری است و برای تحقق این آرمان باید اقدامات اساسی و اصولی از سوی همه نهادهای متولی در دستور کار قرار گیرد.

معاون شهردار تهران گفت: امیدواریم با تلاش تمامی همکاران این حوزه بتوانیم در شفافیت کامل، شاهد افزایش تحقق درآمدهای پایدار باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات علیرضا جوانمرد تقدیر بعمل آمد و مهدی شریفیان به عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی معارفه شد.

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 14934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =