۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 14938

شایسته اصل مطرح کرد

تهیه وام از بانک شهر برای اورهال قطارهای مترو

امیدوارم با تامین اعتبار و دریافت تسهیلات نفس های به شماره افتاده ناوگان مترو جانی دوباره بگیرد
تهیه وام از بانک شهر برای اورهال قطارهای مترو

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تمام تمرکز خود را برای بهبود شرایط مسافران شهر زیرزمینی گذاشته ایم و امیدوارم مشکلات کمبود واگن و عقب افتادگی های اورهال قطارها با تامین اعتبار و دریافت تسهیلات جانی دوباره بگیرد.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه؛ مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه در حال حاضر ضروری است تا جهت بهبود شرایط، چاره ای برای اورهال کردن قطارها و افزایش ناوگان در شهر زیرزمینی اندیشیده شود، گفت: همزمان در حال شناسایی دقیق میزان قطعات موردنیاز و تامین منابع مالی برای اورهال کردن قطارها هستیم.
او افزود: از قبل نیز آمار مورد نیاز در خصوص اورهال کردن قطارها ارایه شده است، اما می خواهیم با اطلاعات دقیق تر در خصوص تعداد قطعات برای رفع این مشکلات طبق نیاز خطوط  اقدام کنیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: ما می‌دانیم که منابع بانکی کشور با مشکل روبروست، اما با همکاری بانک مرکزی در حال تهیه وام از بانک شهر هستیم و امیدواریم با نهایی شدن این وام به تعهدات خود به پیمانکاران عمل کنیم و کار اورهال کردن قطارهای مترو را هم سرعت بیشتر ببخشیم.
او خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت توجه به حمل و نقل به خصوص مترو و نقش آن در کاهش آلودگی هوا، امیدواریم با همکاری بانک عامل و بانک مرکزی اتفاقات خوبی را در زمینه تامین اعتبار در قالب ارایه تسهیلات شاهد باشیم تا هر چه زودتر نفس های به شماره افتاده ناوگان متروی تهران جانی دوباره بگیرند.

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 14938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =