مسجدمحوری به رفع سریع مشکلات شهروندان کمک می‌کند

دوشنبه های خدمت در شهرداری منطقه ۲۲ با هدف رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شهروندان و دیدار بی واسطه شهردار منطقه با مردم، ۸ آذر در مسجد جامع حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه در دیدار با نمازگزاران مسجد حضرت ولی عصر (عج) بر اهمیت و نقش مساجد در پیشبرد اهداف مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: رسیدگی به امور شهروندان در مساجد  اعتماد مردم به ما و همچنین برکت کار ما را افزایش می دهد.
او افزود: مدیریت شهری منطقه تلاش می کند تا از ظرفیت های مساجد که مردمی ترین نهاد محسوب می شوند برای  تقویت همفکری، هم افزایی و مشارکت پذیری  استفاده کند. 

او با اشاره به تاکید شهردار محترم تهران در خصوص مسجدمحوری فعالیت ها گفت: مسجد محوری کمک به رفع سریع مشکلات شهروندان است و امیدواریم با خدمت بی منت، مدیریت شهری منطقه بتواند کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهد.

محمدی در ادامه  با اشاره به  پیگیری های  ویژه در خصوص رفع معضل فاضلاب، حمل و نقل شهری ،سرانه های آموزشی و .. گفت: همکاری های خوبی با اداره کل آب و فاضلاب استان تهران، پلیس راهور و آموزش و پرورش آغاز شد و امیدواریم با همراهی شما مردم شریف به زودی شاهد اتفاق های خوبی در این منطقه باشیم. 

 در پایان شهردار منطقه به پاسخگویی مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه های شهرسازی، خدمات شهری و معضلات شهری  پرداخت و گفت: تلاش برای رفع مشکل محله ها وظیفه ماست و تمامی این موضوعات تا جایی که قانون به ما اجازه می دهد طبق برنامه ریزی انجام می شود.

گفتی است؛ در این دیدار معاونین، مدیران شهری و دبیر شورایاری‌ منطقه ، وحید رضا محمدی را همراهی کردند و درخواست های مردمی را پاسخ گفتند.

۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 14997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =