اجرای طرح «دوشنبه ها با شهر» در منطقه ۲۰

طرح «دوشنبه ها با شهر» با هدف پاسخگویی و رسیدگی میدانی به درخواست های شهروندان برای دومین هفته با حضور شهردار منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمدباقر فرهند رئیس روابط عمومی این منطقه گفت: پیرو بازدید شهردار تهران از منطقه ۲۰ و تاکید بر افزایش ارتباط مستمر با شهروندان، نخبگان، مساجد، اصناف، گروه های جهادی و خانواده های معظم شهدا، طرح دوشنبه با شهر توسط اداره عمومی منطقه پیشنهاد و با نظر مساعد معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران عملیاتی شد.

فرهند افزود: در هفته دوم اجرای این طرح با حضور سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ و همراهی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری، رئیس پایگاه ملی میراث و گردشگری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرری، تعدادی از معاونین و مدیران منطقه در مسجد تاریخی افضلیه، در خصوص اهمیت مقاوم سازی و مرمت این مسجد تاریخی بحث و بررسی شد.

او ادامه داد: در این جلسه شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی اجرای عملیات مرمت این مسجد تاریخی با همکاری پیمانکاران تخصصی میراث و نظارت کارشناسان میراث فرهنگی گفت: ضمن توجه به قوانین میراث فرهنگی می بایست با همکاری میراث فرهنگی، شهرداری منطقه و خیرین و به صورت جهادی این اثر ارزشمند تاریخی که یادگار بانی این مسجد مرحوم حاج علی اکبر افضلی است، مرمت شود.

رئیس روابط عمومی این منطقه با بیان اینکه این مسجد زیبا و مینیاتوری از آثار استاد معماری سنتی ایران، مرحوم حسین لرزاده است، اظهار داشت: در ادامه این برنامه با حضور در آرامگاه مرحوم لرزاده مقرر شد با هماهنگی ورثه آن مرحوم، قرائت خانه این محل فعال و برای بازدید عموم آماده شود.

او افزود: حضور در کانون کرامت در محله صفائیه و بازدید از بخش های مختلف این مرکز از جمله درمانگاه، مراکز آموزشی، کتابخانه، سوله ورزشی، کارگاه های خوداشتغالی و کارآفرینی بانوان و فعالیت های جهادی برای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا از دیگر برنامه های این روز بود.

فرهند اضافه کرد: در پایان این برنامه به منظور تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگر، شهردار منطقه به همراه رئیس بنیاد شهید شهرری با حضور در منزل شهید محمدرضا مرادی با مادر این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند.

۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 14999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =