به گزارش شهر، رضا یادگاری دبیر باشگاه کسبوکار یونسکو و مؤسس موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایران، درباره طراحی خط های عابر پیاده تبلیغاتی اظهار کرد: در اصول بازاریابی و فروش محصولات معمولاً نقاط کوری وجود دارند که میتوان از آنها به عنوان یک نقطه خارج از محدوده برای انجام انواع تبلیغات استفاده کرد که با توجه به مزایایی که تبلیغات محیطی دارد، معمولاً شرکتها و سازمانهای مختلف از این نوع تبلیغات استفاده میکنند.
این ایده پرداز تبدیل خطوط عابر پیاده، با بیان اینکه استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با برخی از روشهای دیگر دارد گفت: تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، قبل از اینکه مشتری به مرکز خرید و یا بازار مراجعه کند، نام محصول خدمات در ذهن او حک شده است.همین موضوع میتواند اهمیت این نوع از تبلیغات را بسیار بالا ببرد. در واقع زمانی که یک تبلیغات محیط به نیاز مردم توجه کند و خلاقیت ویژهای به همراه داشته باشد میتواند در کمترین زمان ممکن، ذهن مشتری را به تصرف خود دربیاورد.
دبیر باشگاه کسبوکار یونسکو ادامه داد: یک تبلیغ محیطی مناسب، مشتری را کنجکاو میکند که به دنبال استفاده از آن محصول و خدمات برود و اینجاست که باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده کرد تا علاوه بر به دست آوردن مشتریان، بتوان سهم مناسبی در میان بازار رقبا نیز به دست آورد.
وی در عین حال بیان کرد: با گام برداشتن بهسوی تکنولوژیهای نوین تبلیغاتی در حوزه تبلیغات محیطی باید انتظارات مخاطبان و آگهیدهندهها برآورده شود .
رضا یادگاری که در سال ۱۳۹۶ به پاس دو دهه فعالیت در ادبیات اقتصاد ایران و تالیف مجموعه ۱۰۰۰ جلدی کتاب زندگی کارآفرینان بزرگ ایران برنده جایزه ملی جلال آل احمد از ایده جدید خود که طراحی خط های عابر پیاده تبلیغاتی است خبر داد و افزود : با این طرح، شیوه جدیدی از تبلیغات را آغاز کردیم و برای نخستین بار در جهان، خطهای عابر پیاده، تبلیغاتی میشود
وی اظهار کرد: با طراحی خطوط جدید عابر پیاده و موافقت اعضای شورای شهر و شهرداری بندر توریستی کیاشهر، این طرح را در این شهر که مسافران و توریستهای فراوانی را از سراسر کشور پذیرا است اجرایی خواهیم کرد.
یادگاری ادامه داد: در این طرح جالب، شرکتها و تولیدکنندگان بزرگ میتوانند نام برند خود را بر روی خط های عابر پیاده درج کند که هم شیوه جدید در تبلیغات شهری محسوب میشود و هم به کاهش هزینههای مدیریت شهری کمک میکند.
استفاده از تبلیغات محیطی در دنیای امروز به عنوان یکی از مهمترین استراتژیهای کسبوکار کاربرد یافته و در برخی موارد با توجه به معیارها و همچنین ویژگیها و امتیازات مناسبی که این روش دارد، میتواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد.
انتهای پیام//
نظر شما